Konuyu acmayacaktım ama son mesajları gorunce forumun eski hali gittiğini duşundum bir anda. Gereksiz yorumlar, gereksiz ve tekrarlanan konular coğaldı. Bu ikiyuz mesaj kotası icin mi oluyor bilemem. Gercek sorunları konularında dile getirenler haric.

Burak Alkan'nın actığı konular, Forumda yenilikler bunun gibi konular. Boğmaya başladı. Burak Alkan'ın actığı konular ne alaka derseniz. Sanki Burak'ın profili surekli el değiştiriyor farklı farklı kişiler soru soruyormuş gibi. Masaustu Bilgisayarlar bolumune bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız. En son da duvar kağıtları konusu acmaya başladı. Burak'a herhangi bir kinim yoktur.

Benim Wolfteam hilesi aldığım sitede bucurukler ortalığı dağıtıyordu. Bu formu tercih etmemdeki sebep seviyeli olması. Benim de hatalarım var elbette. Bu konuyu acma sebebim kişileri kucumsemek veya hakaret etmek değildir.