Arkadaşlar Cem Yılmaz'ın gosterisinden kucuk bir kesit gonderdiler sizce Cem Yılmaz yaşlandı mı. Dun izledim cok ama cok uzuldum ya. Şimdiye kadar ben Rusya'da gormedim boyle komedyen. Turkiye'de gercekten en saygı duyulması gereken insandır.



Daha 3 hafta once gordum Cem Yılmazı, kurstan cıktık 10 gordum metre oteden gordum, resim cektireyim dedim ancak otele girdi. Kurstaki arkadaşım cektirdi, onun calıştığı otele girdi diye.

Sizce Cem Yılmaz daha ne kadar devam edebilir komedyenliğe?