Merhaba arkadaşlar,
27.11.1993 doğumluyum. Liseden mezun olmadım ama okul bitti hala alttan 2 ders var. Dolayısıyla elimde diploma falan yok. Universiteye dershane ile hazırlanıyorum. Sınıfta laf arasında bu tecil konusu gecti. Meğersem herkes yaptırmış. Bu konu hakkında hic bir bilgim yok. Galiba bu ay sonmuş. Evime de bir kağıt gelmedi. Acilen bir şey yazın.