KanserSİZ Dunya Organizasyonu, İnsanların Umutlarıyla Oynamaktadır!




Son zamanlarda, bizlerin de dikkatini ceken bir şekilde, ortalıkta gerek e-mail yoluyla, gerek bazı şahıs, internet sayfası ve sitelerinin paylaşımlarıyla, aslında "Kanser" diye bir hastalığın var olmadığı, bunun sadece Vitamin B17 adını verdikleri, aslında vitamin değil, kimyasal bir bileşiğin eksikliğinden kaynaklandığı iddia edilmektedir. Bununla da kalınmamakta, kanserin sadece pozitif duşunce ve Vitamin B17 takviyesi ile tamamen iyileşebileceği ileri surulmektedir. Bu, akıl almaz bir sacmalık olmakla birlikte, sadece bilimsel değil, toplumsal olarak da ele alınması gereken bir yalandır, zira Dunya capındaki 7.5 milyon kanser kastasının umutlarıyla oynanmaktadır!

Vitamin B17 adı altında satılan/desteklenen kimyasal, esasında "laevomandelonitrile" (kısaca "laetrile") adı verilen bir kimyasaldır. Bu da, acı badem ("Prunus dulcis") turunden elde edilen "amigdalin" isimli bir glikosit (bir şeker tipi) turunden uretilmektedir. Acıbadem haricinde kayısı ve vişne turlerinden de elde edilebilir.

Ne amigdalin, ne de herhangi bir turevi, vitamin değildir! Tam tersine, bu kimyasallar olumcul duzeyde zehirlidir (toksiktir) ve hicbir klinik araştırmada, kanseri tedavi etmek ve hatta onlemek konusunda faydası gorulememiştir. Bu kimyasalların yuksek dozda alındıklarında (orneğin acıbademden belli bir gramajın uzerinde uretildiğinde) ve ağızdan hap alarak alındığında olumcul sonuclar doğurabilir. Cunku laetrile denen bu kimyasal, sindirim yolundaki bazı enzimlerle (ozellikle glukosidaz enzimleriyle) birleşerek son derece zehirli bir bileşik olan siyanit oluştururlar. American Journal of Clinical History, Cancer ve Public Health dergilerinde cıkan makaleler, bu konuyu detaylıca masaya yatırıp, ortak bir şekilde "Kanserle ilgili en acınası sahtekarlık" olarak değerlendirmişlerdir. Daha sonra farklı araştırma kurumları ve dergileri de, yaptıkları araştırmalarla bu sonuca katılmışlardır.

Esasında laetrile'in kanser konusunda işe yaramazlığı gunumuzden 30 yıl once ispatlanmıştır. Ancak gunumuzdeki "kanser yoktur" iddiasıyla popularite kazanmayı hedefleyen komplo teorisyenleri, bu araştırmaların "Amerika'nın bir oyunu" olduğunu iddia etmekte ve bilimsel araştırmaları hice saymaktadırlar.

Siz de, şu anda sadece Amerika'da değil, 150'den fazla ulkede, 15.000'den fazla kurum ve kuruluşta uzerinde araştırma yurutulen kanserin, bu şekilde basit bir cozumu olmadığını biliniz ve bu şekilde prim yapmaya calışan, insanlıktan cıkmış umut tuccarlarına itibar etmeyiniz. Kanserin ne olduğunu ve neden cozulemediğini merak ediyorsanız, buradan bilgi alabilirsiniz:

https://www.facebook.com/note.php?note_id=170017423056341