Tek başımayım ve bu gidişle tek kalacağım. 6 kardeşiz ve 5 kardeşim evli, ben daha 16 yaşındayım, annemi 14 yasinda kaybettim, babamı da kaybetme korkusu yaşıyorum. 58 yaşında ve gunde 1 paket sigara iciyor, okuldan eve donunce butun gun boş boş sosyal medyada takılıyorum, ders calışmam gerekiyor, hayattan gram zevk almıyorum, artık arkadaşım yok. Zamanında vardı ve coğuyla kavga ettim, bu yaşımda yalnız isem ileride tek başıma karton toplayarak hayatı surdureceğim sanırım. Ne yaparsam yapayım zevk almıyorum ve tipsizim, bu gidişle sanırım sigaraya da başlayacağım, tek kalınca artık kendi kendime konuşmaya başlıyorum.