Arkadaşlar az once Cine 4D indirdim, kurulumu yaptım ve guncellemeyi de yaptım fakat client hatası alıyorum. 1080 port'u acınız tarzında.




Buyrun arkadaşlar sorunum tam olarak bu. Acaba benden port acmamımı istiyor? Yoksa Client'te bi hata olduğundan mı ?