Arkadaşlar sınıfta cok fazla var boyle tiplerden hani en ufak uc vermeyince bile ne bileyim bir değişiyorlar. Zaten bilerek vermiyorum az once geldi benim hareketlerini taklit etti ben de yardım etmedim etmeyince de biz mi kotu oluyoruz sınav gunu olunca kopya istiyorlar ya vermeyeceğim diyorum. Anlamıyorlar. Vermeyince de kıyameti koparıyorlar ben misal kimseden yardım istemem.