Kimya ağırlıklı eğitim veren bir ozel lisedeyim. Okula başlamadan once benden SSK parası almayacaklarını soylediler (laboratuvar ve uretimde kazalar icin.)Şimdi benden SSK parası istiyorlar ve bahaneleri bana bunu soyleyen danışman bilmiyormuş. Şimdi nakil istiyorum okuldan (ozel okulda nakil işlemi e devletten olmaz.) Bana yok şoyle boyle deyip geciştirip hem para isteyip hem nakil almıyorlar. Herkesin icinde hoca ile kavga ettim bu yuzden. Fen lisesine geciş yapacağım parası neyse vereceğim yine almayacaklar. Bunu tum okula yapıyorlar. Şimdi ya acık oğretime geceğim ya milli eğitime şikayet edeceğim ya da mudurle bu işi farklı cozeceğiz. Ne yapmalıyım?