2017'den beri bu forumdayım. Acıkcası o zaman herkes daha medeniydi, bir anlaşmazlık olduğunda da herkes duzgunce kendini ifade ederdi. Şu an bakıyorum da, kimse yazarken Turkce kurallarına dikkat etmiyor, herkes karşısındakini dovecekmiş gibi mesaj atıyor, coğu tartışma kavgaya donuşuyor, bazı partilerin trolleri almış başını gitmiş her konuda konuyu başka yere cekiyor vs. bunu fark eden tek ben olamam değil mi?