SWOT analizi tablosu hazırlarken neden-sonuc cumleleri kullanılır mı? Orneğin, "Elektrikli olduğu icin fosil yakıt tuketmemesi." gibi. Yoksa tabloya ozet cumleyi mi yazmalıyım? "Cevre dostu olması." şeklinde mi olmalı?