Dun civarı gitmiştim, yanlış gormediysem 3080 gibi guclu bir ekran kartını 400$'dan satıyordu. Bilmiyorum karaborsacı mıydı ama gercekten kartlar orijinaldi.
Şimdi bir hesap yaptım 5 tane 3080 alsam, Bitcoin Rig dizsem, falan. Her turlu kÂrda cıkıyorum.
Neyse benim aldığım karta gecelim, 1080 ti aldım 200$'dan. Herif ekran kartı cahiliydi(ben cok bilgili değilim).
Onu bunu boş verin, sonuca gelelim. Ekran kartını sattım 3500 TL'den, en azından birine yardımım dokunmuştur. 2000 TL kÂrım oldu.
merak etmeyin kart calışıyordu, CyberPunk oynadım(2K Ultra ayarlarda) efsane bir deneyimdi. Kart 3 gun icerisinde satıldı.
Yasak değilse adamın adresini vermeyi isterim.