Rival 3 zaten alınmazdı. Lod sorunu vardı, parasını da hak etmiyordu zaten. İhtiyac mıydı? Hayır. Neden satın alayım ki? Yağmurda ıslanmama değeceğini de duşunmuyordum. O parayı başka şeylere yatırıp para kazanmaya calışsam daha iyiydi. İyi ki al(a)mamışım. ben alamadım, ne yaptınız gece gidip BİM'in onune kamp mı kurdunuz arkadaş? BİM'in icine dolmuş teyzeleri nasıl atlattınız? Puu alamadık.