İlk başta bu guzide hastalığı kulucka suresince hissetmiyorsunuz,
Hasta olduğunuzu bilmediğiniz icin rahat davrandığınız sıralarda ansızın cıkagelen kuru oksuruk sureci sıkıcı hale getiriyor,
Bu yonunu beğenemedim bu yuzden puan kırıyorum. Genel surecte, yazılım desteği acısından cok sık guncelleniyor.
Sanki beta kullanıyoruz, her gun guncelleme geliyor. Kimi zaman oksuruk dozu artıyor, kimi zaman azalıyor.
Her neyse, sonraki yamalarda da tat ve koku almayı da goturuyor, yemek yemenin bi' anlamı kalmıyor.
İlaclar, bu uygulamanın antivirusu gibi, kullanırsanız gunler icinde virusun amel defteri kapanıyor.
Bunlar dışında aynı evin icinde hastalığı sizden birkac gun once atlatmış olan birisiyle kalmanız hicbir şeyi değiştirmeyerek o kişiye asla bulaşmıyor
COVID-19'a puanım: 8/10. (Zorunlu izolasyon surecine bayıldım )
(Mizah amaclı yapılmıştır, ben de hastalığı gecirdim.)