Maalesef forumu bıraktığımı uzulerek soyluyorum. Sizlerle tanışmak, konuşmak cok guzeldi. (toxic kitle, mesaj kasanlar, kendi bildiğini okuyanlar haric) hepinizin iyi olması dileğiyle, belki bir gun geri donerim.

cidden sizi ve forumu bırakacağımı duşundunuz mu? 1 Nisan.
En son bak! [/SPOILER]