Not defterine harf basıp kopyalıyordum, bayağı uzun olmuştu. Bunu CMD uzerinden calıştırmak aklıma gelmişti. Bilgisayarda 2 GB RAM vardı. RAM kullanımı %90'ı gecmişti. Bilgisayarın RAM'ini 4 GB yapmıştım. Aklıma bu dosyayı calıştırmak geldi. RAM kullanımı yine %90'ın uzerindeydi. Bilgisayar donmuştu. Denemek isteyen olursa diye buraya atacağım. Deneyen olursa sonuclarını yazarsa sevinirim.

Half Life 3 (2021)