Mobil bankacılık kullanımının tavan yaptığı 2022 yılında meydana gelen en ufak bir arıza kullanıcıların ciddi sorunlar yaşamalarına neden olabiliyor. Bunun yeni bir orneği kısa sure once yaşandı. İş Bankası sistemlerinde meydana gelen bir arıza nedeniyle binlerce kişi İşCep uygulamasına ve borsa işlemlerine giriş yaparken sorun yaşadığını belirtti. Hatta bankadan konuyla ilgili acıklama da gecikmedi.
[h=2]Turkiye İş Bankası İşCep uygulamasında arıza[/h] Turkiye İş Bankası’nın İşCep uygulamasında bugun saat 10:30’dan başlamak uzere bazı sorunlar meydana geldi. Ozellikle Downdetector platformunda konuyla ilgili cok sayıda rapor oluşturulurken, sosyal medya platformlarında da kullanıcılar şikayetlerini paylaşmaya başladı.
Turkiye İş Bankası İşCep uygulamasında sorun! Şikayetlerin ortak noktasına baktığımızda uygulamaya girişte herhangi bir problemin olmadığını, ancak hesap bilgilerini goruntuleme ve borsa işlemlerine giriş yapma dahil bircok noktada sorunların olduğunu soyleyebiliriz.
[h=4]Akbank ’tan tekrar eden harcamalarla ilgili beklenen acıklama![/h] Mobil uygulamaya girildiğinde ise kullanıcıları ”Hesap bilgilerinizi şu anda gosteremiyoruz, lutfen daha sonra tekrar deneyiniz” ibaresi karşılarken, hemen alt tarafta yer alan Son İşlemlerim kısmında da benzer bir durum soz konusu.
Durum boyle olunca kullanıcılar ozellikle Twitter’da Turkiye İş Bankası’na şikayetlerini iletmeye başladı ve kısa bir sure once de bankadan konuyla ilgili bir acıklama geldi.
İş Bankası Destek Twitter hesabı kendilerine arıza nedeniyle şikayetlerini ileten kullanıcılara şu yanıtı verdi:
”Merhaba, İşCep işlemleri ile ilgili yaşadığınız durum bilgimiz dahilinde olup teknik ekiplerimizce sorun giderme calışmaları yapılmaktadır. İyi gunler dileriz.”
Peki siz bu konu hakkında ne duşunuyorsunuz? Goruşlerinizi yorumlar kısmından bizlerle paylaşmayı unutmayın!