Google Ceviri ile cevrilmiştir:

Surprizbozan: 1.5.5 Ana e1.5.5

Son Değişiklikler:

Xauna, Nord Town ve Castle of fen Altay cok oyunculu sahneleri kış versiyonlarına değiştirildi. "Art of the Trade" gorev diyaloğunun diğer gorevlerin diyaloğunu gecersiz kılmasına neden olan bir hata duzeltildi. Ortadan kaldırılan klanların yerleşim sahipliğini korumasına neden olan bir hata duzeltildi. Oyuncunun aile uyelerini, oyuncunun yerleşim yerlerinde mahkum olarak sıkışmış hale getiren bir hata duzeltildi. Dost NPC'lerin bir gorev vermeyi reddetmesine ve oyuncuya duşman gibi davranmasına neden olan bir sorun giderildi. Krallık diplomasisi ekranında yalnızca krallıkların gosterilmesi sağlandı. Onceki Beta Duzeltmeleri:
15/12/20

Battanian Yeminli birimin Atletizm becerisi geliştirildi. Sohbet sırasında birlikleri yukseltirken Eğitim Birlikleri gorevi sırasında meydana gelen bir cokme duzeltildi. Oyuncuların dost ateşinden tecrube puanı kazanmalarına izin veren bir sorun duzeltildi. Ordu menusunde yoldaşların sakallarının gorunmemesi sorunu giderildi. Escort Merchant Caravan gorevindeki gorev yerleşiminin, gorevi veren kişinin yerleşim yeriyse sayılmamasına neden olan bir hata duzeltildi. NPC'lerin mahkumları partilerine goturerek parti limitlerini aşmalarına neden olan bir sorun duzeltildi. Bir ordu icindeki partilerin yakındaki baskın koylerden asker almasına izin veren bir sorun duzeltildi. Tıp, Liderlik, Arbalet ve İki El becerilerinin kampanya etkileriyle ilgili bazı sorunlar duzeltildi. Yanlış oncelikler nedeniyle karşılaşmalarda ortaya cıkan yanlış dağılan parti konuşmalarıyla ilgili bir sorun duzeltildi. Atlı Okcuların yakın dovuş menzilindeyken yay kullanmasına neden olan bir sorun duzeltildi. Kanepe mızrağı hasarı artırıldı. Artık at hızından ziyade ağırlığa bağlı.
04/12/20
Sıra gorsel sistemini Radyal ve Cubuk arasında değiştirmek icin bir secenek eklendi. Yerleşim yer paylaşımı menusunde bir garnizona veya bir karavan resmine tıklandığında meydana gelen bir cokme duzeltildi. Kasaba guvenlik hesaplamaları nedeniyle meydana gelen bir cokme duzeltildi. 'Kuşatma hazırlıklarına devam et' seceneğine tıkladıktan sonra Menunun kaybolmasına, oyuncunun kuşatma ve kampanya modları arasında kilitlenmesine neden olan bir sorun duzeltildi. Kale yoneticilerinin Steward XP kazanmasını engelleyen bir sorun giderildi. Oyuncu eskortluk yaptığı karavanla takas yaptığında Escort Merchant Caravan gorevinin başarısız olmasına neden olan bir sorun giderildi. İlgili ipuclarına eksik Khuzait suvari bonus bilgileri eklendi. Capulcular artık uzun yaylarla doğmuyor. Yeni Avantajlar: Tıp becerisi Veteriner ve Cesaret Tonik avantajları birincil etkiler uygulandı. Yeni Kaptan Modu Haritası: Ebereth Hillfort
27/11/20
Gazilerin Saygısı avantajı, haydut turu birlikleri yukseltebilmek icin değiştirildi. UI: Radyal yonde daire konumu ile ilgili bir sorun duzeltildi. Sipariş kategorileri arasındaki boşluk azaltıldı. Ortadaki radyal metin kaldırıldı ve merkezin arka planını daha az opak yaptı. Bir gamepad ile secili oluşumları değiştirirken oyuncunun ekipmanı değiştirmesine neden olan bir sorun duzeltildi. Denetleyici etkin olmadığında denetleyici secim cercevesinin gorunur olmasına neden olan bir sorun duzeltildi. Verilen Emir metninin geciş Emir'leri icin savaş gunluğunde gorunmemesi sorunu giderildi.
25/11/20
Arkadaşların herhangi bir beceriye ve silaha sahip olmamasına neden olan bir sorun duzeltildi. Geciş sırası etkin metni ve simgeleriyle ilgili bir sorun duzeltildi. Emir verirken silahın değiştirilmesini, sokulmesini vb. Engelleyen bir sorun giderildi. Oyun kumandalarında secim cemberinin gorunmemesiyle ilgili bir sorun duzeltildi. Genel olarak sipariş menusu kullanıcı arayuzunun opaklığı azaltıldı. Kuzeyli lordların bacak zırhı olmadan ortaya cıkmasına sebep olan sorun cozuldu.
Değişikliklerle Mucadele
Yayların amaclanandan daha uzun sure maksimum doğrulukta kalması duzeltildi. Nişan alma sureleri artık karakter becerisinden biraz daha fazla etkileniyor. Ranged AI daha doğru olacak şekilde ayarlandı.
Silah ve Ekipman Değişiklikleri
Hafif Oval Kalkan (Yeminli) Hitpoints 160'tan 140'a duşuruldu. Ağırlık 3, 2'den 3'e duştu. Cakmak Meşe Ucurtma Kalkanı (Lejyoner) Hitpointler 140'tan 130'a duşuruldu. Ağırlık 3, 5'ten 3'e duştu. Hafif Yuvarlak Kalkan (Varyag) Hitpointler 165'ten 155'e duşuruldu. Hafif Uzun Isıtıcı Kalkanı (Cavuş) Hitpointler 145'ten 135'e duştu. Yayla İzci Kalkanı (Wildling) Ağırlık 4.7'den 2.5'e duştu. Northern Kite Shield (Acemi - Raider - Brigand) Ağırlık 4.7'den 2.5'e duştu. Kuzey Yuvarlak Kalkanı (Savaşcı - Brigand - Avcı) Ağırlık 4, 5'ten 3, 2'ye duştu. Col Oval Kalkanı (Avcı - Kabile Savaşcısı) Ağırlık 4.7'den 3.2'ye duştu. Arbalest (Keskin Nişancı) Hasar 100'den 95'e duşuruldu.
Birlik Değişiklikleri
Battania Binekli Savaşcı Javelin avantajının, donanımlı kalkanı gecersiz kılması duzeltildi. Aserai Avcı Hız 81'den 82'ye cıkarıldı. Kabile Savaşcısı Mac'e ve Buyuk Kalkan avantajları değiştirildi. Beduin Değiştirilmiş Deve ve Suvari Kılıcı avantajları. Battania Wildling Hız 81'den 82'ye cıkarıldı. Yeminli Heavy Mac'e ve Axe avantajları değiştirildi. Ranger Fırlatma Baltası avantajı Mac'e avantajına değiştirildi. İmparatorluk Uye Al Hız 80'den 82'ye cıkarıldı. Lejyoner Mac'e ve Heavy Axe avantajları değiştirildi. Yarış ATI Fiyat 140'tan 130'a duştu. Khuzait Mızraklı Piyade Pike ve Long Sword avantajları değiştirildi. Mac'e ve Stronger Shield avantajları değiştirildi. Sturgia Brigand Hız 79'dan 82'ye cıkarıldı. Varyag Mac'e ve Long Sword avantajları değiştirildi. Vlandia Cavuş Mac'e ve Axe avantajları değiştirildi.
20/11/2020
Olu takım arkadaşı gostergesi opaklığı ve ekranda kalma suresi değiştirildi. Sipariş radyal kullanıcı arayuzu artık% 30 daha kucuk. Crush Through, yalnızca Battanian Two-Handed Mac'e ve Sturgian Two-Handed Hammer ile mumkundur. Her iki silahın da salınım hızı ve hasarı ayarlandı. Oyuncunun erkek kardeşinin envanter ekranında gorunmemesine neden olan bir sorun duzeltildi. Radyal kullanıcı arayuzunun ESC tuşu ve farenin sağ tuşuyla duzgun kapanmamasına neden olan bir sorun duzeltildi. Kasaba yonetiminde vali secimi yoluyla oyuncunun erkek kardeşinin bir partiye liderlik edememesine ve vali olarak atanmamasına neden olan bir sorun duzeltildi.
İlk Beta Değişiklik Gunluğu: Tek
Oyunculu
Cokmeler
AI oluşumuyla ilgili bir cokme duzeltildi Oyunun yuklenirken cokmesine neden olan bir gorev sorunu duzeltildi. Oyuncu bir ara sokağı temizledikten sonra meydana gelen iki cokme duzeltildi. Bir krallığa paralı asker olarak hizmet ederken tarafsız koylere karşı duşmanca eylemler gercekleştirirken meydana gelen bir cokme duzeltildi. Oyun yuklenirken ortaya cıkan ilk krallık kahramanı belirme noktalarıyla ilgili bir cokme duzeltildi. Bir konuşma aktifken ana menu duğmesine basıldığında meydana gelen bir kilitlenme duzeltildi. Oyuncu zaten maksimum seviyedeyken XP kazandıktan sonra oyunun cokmesine neden olan bir hata duzeltildi. Secenekler menusunde bir seceneği değiştirdikten sonra ortaya cıkan bir kilitlenme duzeltildi. "Komplo ile savaş" gorevi zaman aşımına uğradığında meydana gelen bir cokme duzeltildi. Radagos “Rescue Family” gorevinde yurutulduğunde meydana gelen bir cokme duzeltildi. Aynı koye defalarca girerken meydana gelen bir cokme duzeltildi. Takas sırasında ateşkes teklif ettikten sonra meydana gelen bir cokme duzeltildi.
Verim
Sesler kesildikten sonra dunya haritasında performans duşuşlerine neden olan bir hata duzeltildi.
Kaydet ve Yukle
Otomatik kaydetme aralığı suresi artırıldı. Artık yerleşimden ayrıldıktan ve karşılaşmaları bitirdikten sonra otomatik olarak kaydediliyor. Oyunu başarıyla kaydettikten sonra bir bildirim goruntulenecektir. Kaydedilen bazı oyunlar icin farklı yuklu oyunlarda gunluk altın değişiklikleri birkac kez meydana geldi. Bu duzeltildi. Artık gunluk altın değişimi gunde yalnızca bir kez gercekleşiyor.
yer
Metin eklemeleri, yazım denetimleri ve noktalama duzeltmeleri. Cince yerelleştirme duzeltmeleri.
Sanat
Navmesh kimlikleri, kale kapılarının onunde daha iyi AI davranışları icin değiştirildi. Khuzait, Vlandian ve Empire koylerinde gorsel iyileştirmeler: Khuzait_village_f Empire_village_o Vlandia_village_j Tsagaan Kalesi'nde bazı kale duvarlarında ve tunellerde yaşanan fizik problemleri cozuldu. Menzilli ve yakın dovuş birlikleri arasında daha iyi bir denge sağlamak icin, Tsagaan Kalesi'nde yuksek yer bolgeleri ve aralarındaki bağlantılar azaldı. Paralakslı malzemelere paralel olarak atanmış alfa surumleri. Battania Keep ve gatehouse modellerinde gorsel iyileştirmeler. Mevcut kampanya haritaları simgelerindeki iyileştirmeler. Yeni beşik modeli eklendi.
UI
Değişiklikleri
Kampanya Secenekleri paneline otomatik kaydetme aralığı kontrolu eklendi. Ansiklopedi kahraman listesi sayfasına Evli / Evli Değil filtreleri eklendi. Kasaba Yonetimindeki vergi değerine acıklama ipucu eklendi. Şimdi, envanterdeki kuşanma duğmesi aynı tur silahın yerini alacak (eğer varsa). Ordu katmanı artık ordudaki 18'den fazla partiyi gosterebilir. Takas teklif edilen urun miktarı artık duzenlenebilir bir metin alanıdır. Oyuncular artık kaydedilen oyun dizisine cift tıklayarak kaydedilen oyunları yukleyebilir. Duzeltmeler
Envanter ekranındaki uzun parti adlarının ağırlık değerleriyle cakışması duzeltildi. Bir yoldaşın birliklerini konuşurken inceledikten sonra arayuzun kaybolmasına neden olan bir hata duzeltildi. Turnuva odulu panelindeki kucuk gorsel sorunlar duzeltildi. Diplomasi savaş eşyası icin "Yaralılar" icin değiştirilen değerleri gosteren bir hata duzeltildi. Ordu isim plakasında, sorunu olan lord henuz orduya katılmamış olsa bile bir sorun simgesinin gorunur olmasına neden olan bir hata duzeltildi.
Savaşlar ve Kuşatmalar
Atlıyken silah kullanmak icin -% 20 hasar ve silah hızı / yeniden doldurma cezası eklendi. Bu, Binicilik becerisiyle duşurulur ve 100'de sıfır ceza alır. Etki yalnızca tek oyunculu moddaki birlikler ve karakterler icin gecerlidir. Bazı mekanik silahlar (tatar yayları gibi) hasar cezasından muaftır. Kahramanlar artık savaşlarda takım becerileri icin tıp becerisi deneyimi kazanmayacak. Kuşatma sahnelerindeki bazı okculuk noktaları, duvarlar ve duvarların kırık versiyonları gibi belirli nesneler yer değiştirdiğinde beklendiği gibi kaldırılmıyordu, okcu ajanlarının istenmeyen pozisyonlara gitmeye calışmasına neden oluyordu. Dağıtma ozelliklerinde dağıtma / kaldırma uzerine eklemek icin daha fazla işlevsellik duzeltildi / eklendi. Formasyonda hareket hız limitleri duzgun uygulanmadı, sabitlendi ve hızlar genel olarak duşuruldu, Bu ozellikle kalkan duvarı, daire ve kare duzenlemelerde dikkat cekiyor. Menzilli silahlara sahip birliklere hucum emri verildiğinde, yolda bir arkadaş varsa duşmana yaklaşmadılar. Bu duzeltildi. Duşmanları arkadaşların gecmişini gormeye calışmak icin yana doğru hareket etme de eklendi, bu da birliklere ateş acmalarını soylemeden hucum emrini cok daha etkili hale getirdi. Hedefi olduruldukten ve birkac adım geriye gittikten sonra hedef ajanı guncellemedeki bir hata nedeniyle, menzilli birlikler duşmandan uzaklaşma eğilimindeydi. Bu duzeltildi. Defansif bir pozisyon tutmaya calışırken oluşumların kıpır kıpır olmasına neden olan bir hata duzeltildi. Birlik gucunu bağlama gore hesaplayan yeni bir sistem uyguladı. Kuşatma icin suvari birliği simulasyon bonusları kaldırıldı. Hafif tatar yayları artık at sırtında yeniden doldurulabilir. En ağır tatar yaylarından bazıları kalkanları delebilir.
Karakter Geliştirme Sistemi
Oyuna dovuşle ilgili 10 taktik daha eklendi. Bu, mevcut taktik beceri ağacını sonlandırır. Kampanya tarafına 32 ilac avantajı efekti eklendi ve dengelendi. Steward becerisindeki Sweatshop avantajının kuşatma motoru yapısının hız bonusu duzeltildi. 20'lik sabit bir bonus yerine, artık% 20. Askerlerin cok yaşlı veya genc gorunmesine neden olan bir hata duzeltildi. Cocukların envanter ekranında secilebilir olarak gorunmesine neden olan bir hata duzeltildi. Oyuncunun sadece haritada bekleyerek anında iyileşmesine neden olan bir hata giderildi.
Klan ve Parti
Bir sığınağa yakın olan haydut partileri, sığınaktaki partilerin kendilerine yardım edeceğini varsaydıkları icin diğer guclu partilere saldırıyorlardı. Ancak durum bu değil. Artık bu varsayımı yapmayacaklar. Ana partide ana kahramanın eşini kacak halde bırakan bir sorun giderildi. Yapay zeka evliliklerinin zaman icinde gercekleşmesi sağlandı. Coğu klana, minimum sayıda partiye liderlik edecek kadar yetişkin uye verdi. Daha uzun vadeli devamlılık sağlamak icin bazı klanlara cocuklar eklendi. Daha fazla değişiklik takip edecek.
Ordular
Oyuncunun ordusundaki lordların baskın yapılan koylerden asker toplamasına izin veren bir hatayı duzeltin.
Krallıklar ve Diplomasi
Olu kahramanların krallık kararlarına katılmasına neden olan bir hata duzeltildi. Ana hikaye sırasında paralı klanların vasal olarak diğer krallıklara gecmesine neden olan bir hata duzeltildi. Oyuncu krallığa paralı asker olarak katıldığında krallık kararlarının duzgun bir şekilde cozulmesini engelleyen bir sorun giderildi.
Ekonomi ve Ticaret
Gunluk yerleşim projelerinin etkilerini engelleyen bir hata duzeltildi. Cok fazla hayvan satın aldıkları icin kervan hızlarının 1-2 hıza duşmesine neden olan bir sorun duzeltildi. Artık karavanlar suru limitlerinden fazla hayvan almıyorlar. Limitin uzerinde hayvan varsa, bir şehre girdiklerinde fazla hayvan satarlar. Tabakhanelerin kar sağlamaması ve uzun vadede dunyanın her yerinde kapanması sorunu duzeltildi. Tum atolyeler şimdi biraz daha karlı.
Uretmek
Eksik / Gecersiz hasar turu dizeleri duzeltildi. Silahı cektikten sonra karakterin sırtından iki elli bazı silah bıcaklarının kaybolmaması sorunu giderildi. Erime ve arıtma ekranında yanlış arac ipucu ve acıklamanın gosterilmesine neden olan bir hata duzeltildi.
Yerleşim Eylemleri (Kasaba, Koy, Kale ve Sığınak)
Oyuncular artık kılık değiştirmiş durumdayken karavan oluşturamaz. Oyuncular artık kılık değiştirmişken atolye satın alamayacak. Oyuncular artık eğitim alanına girip cıkarak iyileşemezler.
Gorevler ve Sorunlar
Quest Battle AI agresifliği iyileştirmeleri. (Gorev NPC'leri, becerilerine bağlı olarak savaşta daha savunmacı olacaktır.) Bazı gorev odullerinin kayan nokta sayıları olmasına neden olan bir hata duzeltildi. Gorev zorlukları artık gorev devam ederken bile oyuncu ilerlemesine gore olceklenecek. Suc derecesi ancak "Urunu Uygun Fiyattan Satamaz" gorevindeki karşı teklifin reddedilmesinden sonra kazanılacaktır. "Overpriced RAW Materials" gorevinin ilişki odulu 10'dan 5'e duşuruldu. "Tahıl Tohumlarına İhtiyacı Var" gorevinin ilişki odulleri veya ceza vermemesiyle ilgili bir sorun duzeltildi. Manual Laborer Quest'te bazı konuşmaların tetiklenmemesine neden olan bir hata duzeltildi. "Dikkate değer Kızı Bulunmak İstiyor" gorevinde bir yoldaşın gorev duellosuna katılmasına neden olan bir hata duzeltildi. Army of Poachers gorevinin refah cezası ve bonusu + -100'den + -30'a değiştirildi. Bazı durumlarda "Eskort Karavanı" gorev pususu parti boyutunun 0 olmasına neden olan bir hata duzeltildi. Eğitici koy muhtarlarının kaybolmasına neden olan bir hata duzeltildi.
Sohbetler ve Karşılaşmalar
Fidye brokerinin ilk diyaloğunun boş olmasına neden olan bir hata duzeltildi. Lord'un salonu arka plan sahnesinde bir saklanma yerinde mahkum konuşma gorevlerini acan bir hata duzeltildi. Koyluler ve muhafızlar, oyuncu yerleşim yerlerinin efendisi veya hizip hukumdarı ise diyaloglarını değiştirmelidir. Lordların yerleşim yerlerine yapılan baskınlar hakkında oyuncu sorumluymuş gibi yorum yapmasına neden olan bir sorun giderildi.
Diğer
Temel birimler artık suvari saldırılarını durdurmada cok başarılı olduklarından sırık tipi silahları kullanmayacak. Tacteos'un arkasındaki yerinde olmayan kalkan kaldırıldı. Bazı Aserai ileri gelenleri ve koyluleri yerinde olmayan zırhlar giyiyordu. Bu duzeltildi. Battania ve Aserai icin birkac turnuva ekipmanı eşleşmesini değiştirdi. Tum menzilli birimler ve menzilli ve iki elli oyuncular arasındaki kavgalar daha az olasıdır. Sturgia, Vlandia ve Empire Karavan Muhafızlarının zırhları ve kalkanları değiştirildi. Oyuncu eşinin olum bildirimi eklendi. Bazı danscıların ve dilencilerin cok genc doğmasına neden olan bir hata duzeltildi. Kampanyaya doğum, yaşlanma ve olumu etkinleştirme / devre dışı bırakma seceneği eklendi. Bu secenek etkinleştirildiğinde yeni bir kahraman doğmayacak ve oyunda kimse olmeyecek. Oge Değiştiriciler Guncellemesi: Değiştiriciler coğunlukla zırhlara yonelik olarak calışsa da, silahlar icin doğru şekilde calışmıyorlardı (silahların istatistikleri bunlardan etkilenmiyordu), bu duzeltildi. Tum oğeler, kendileriyle ilişkilendirilmiş doğru değiştiricilere sahip değildi, bu duzeltildi. Değiştiriciler artık yığın sayısını doğru şekilde etkiler ("buyuk torba ..." Calışır). Lame Horse ozelliği uygulandı: Atınız bir gorevde "yere duştuğunde", istatistiklerini etkileyecek olan Lame değiştiriciyi alma şansı vardır. Oyuncular artık masa oyunlarını duşmanın sırasına gore kaybedebilir. Gecersiz veya silinmiş oğelerin cop oğeleriyle değiştirilmesi iyileştirildi. Bu, bazı bozuk tasarruflara yardımcı olabilir ve bu turden yolsuzlukların meydana gelme olasılığını azaltır.
Cok Oyunculu
Tasarım ve Denge
Savaşı

Yaylar, Arbaletler ve tum Fırlatma Silahlarının hazırlanma / nişan alma suresi ve kalıpları artık silah hızıyla ilgili (hedefleme, tum menzilli silahlar icin standarttı). Silah ne kadar hızlı olursa, o kadar hızlı hazırlanır, başlangıctaki artı işareti o kadar kucuk, isabet oranı o kadar hızlı olur ve maksimum doğruluğu o kadar uzun sure tutar. Performans gozden gecirildikten sonra kucuk ayarlamalar yapılacaktır. Yaylar ve tatar yayları icin Yeni Perk: Daha Hızlı Salım - Yayların ve Arbaletlerin etkili menzilini arttırmak icin daha hızlı hareket eden mermiler sağlar. Hasar değerini artırmaz. Crush Through, yalnızca Battanian Two-Handed Mac'e ve Sturgian Two-Handed Hammer ile mumkundur. Her iki silahın da salınım hızı ve hasarı ayarlandı. Silah ve Ekipman Değişiklikleri
Yeni Silah: Battanian Fırlatma Baltası Diğer fırlatma eksenlerine benzer Yeni Silah: Aserai Fırlatma Baltası Daha fazla hasar verir, Yığın sayısı 2 Yeni Silah: Battanian Pic Kılıcı İki elle kullanılabilir Yeni Silah: Vlandian Pic Kılıcı İki elle kullanılabilir Yeni Silah: Batı Pic Kılıcı İki elle kullanılabilir Yeni Silah: Hızlı Av Yayı Duşuk hasarla cok hızlı bir yay Yeni Silah: Hafif Cirit Daha duşuk hasara sahip bir cirit Tum Mızrakların hasarı biraz artırıldı. Cirit Yığın sayısı 3'ten 4'e yukseltildi Ekstra Javelin Yığın boyutu 6'dan 8'e yukseltildi Hasar 46'dan 34'e duşuruldu Kısılmış Yığın sayısı 2'den 3'e yukseltildi Hasar 65'ten 52'ye duşuruldu Kuzey Balık Zıpkın Ekstra Zıpkın Yığını sayısı 7'den 8'e yukseltildi Hasar 44'ten 33'e duşuruldu Guclendirilmiş Kuzey Balık Zıpkın Yığın sayısı 4'ten 3'e duşuruldu Hasar 60'tan 49'a duşuruldu İmparatorluk Ciritleri Yığın sayısı 4'ten 3'e duşuruldu Hasar 56'dan 45'e duşuruldu Kısa Yay Doğruluk 91'den 84'e duşuruldu Hasar 49'dan 46'ya duşuruldu Longbow Avcılık Doğruluk 90'dan 96'ya yukseltildi Hasar 54'ten 60'a yukseltildi Olimpik Yay Hasar 56'dan 50'ye duşuruldu Ustun Yay Doğruluk 90'dan 72'ye duşuruldu Hasar 56'dan 32'ye duşuruldu Hızlı Kısa Yay Doğruluk 89'dan 82'ye duşuruldu Hasar 47'den 34'e duşuruldu Guclu Olimpik Yay Hasar 62'den 61'e duşuruldu Yeow Uzun Yay Doğruluk 97'den 98'e yukseltildi Hasar 70'ten 73'e yukseltildi Arbalest Hasar 95'ten 100'e yukseltildi Vlandian Fırlatma Baltası Hasar 113'ten 34'e duşuruldu Sturgia Fırlatma Baltası Hasar 90'dan 34'e duşuruldu Khuzait Doğu Lance Uzunluk 189'dan 196'ya cıkarıldı Knight Heavy Horseman'ın Ucurtma Kalkanı Hitpointler 105'ten 130'a yukseltildi Klan Savaşcısı Targe Zırh 5'ten 8'e cıkarıldı. Hitpointler 100'den 130'a yukseltildi Kuzey Yuvarlak Kalkanı Zırh 5'ten 10'a yukseltildi Hitpointler 105'ten 135'e yukseltildi Ağırlık 3.3'ten 4.5'e cıkarıldı Pic Balta Vuruş hızı 71'den 87'ye yukseltildi Hasar 65'ten 95'e yukseltildi Birlik Değişiklikleri
Tum Şok Birlikleri Savaş Hareket Hızı değiştiricisi 1.0'dan 0.9'a duşuruldu. Aserai Avcı Mızrak avantajı, Kargı avantajı olarak değiştirildi. Kabile Savaşcısı Mac'e avantajı, Uzun Kılıc avantajına değiştirildi. Mızrak avantajı, Mac'e avantajı olarak değiştirildi. Mızrak avantajı, Uzun Mızrak avantajına değiştirildi. Muhafız Cirit avantajı, Hafif Javelin avantajı olarak değiştirildi. Topuz avantajı, Fırlatma Baltası avantajı olarak değiştirildi. Okcu Kılıc avantajı, Daha Hızlı Yay yeteneği olarak değiştirildi. Balta avantajı, Daha İyi Tuy Alma yeteneği olarak değiştirildi. Mızrak avantajı, Kılıc avantajı olarak değiştirildi. Birlik Sayısı 14'ten 15'e yukseltildi Hız 75'ten 74'e duşuruldu Emekli asker Zırh 32'den 26'ya duşuruldu. Hız 75'ten 74'e duşuruldu. Birlik Sayısı 10'dan 11'e yukseltildi Beduin Değiştirilmiş Deve ve Suvari Kılıcı avantajları. Battania Klan Savaşcısı Mızrak fırlatma avantajı, Mızrak avantajına değiştirildi. Wildling Daha Buyuk Kalkan avantajı, Ağır Oval Kalkan yerine Hafif Oval Kalkan kazandırır. Savage Cirit avantajı, Hafif Javelin avantajı olarak değiştirildi. Yeminli Ağır Topuz avantajı, Pic Kılıc yeteneği olarak değiştirildi. Cirit avantajı Ağır Topuz avantajına değiştirildi. Ranger İki Elli Balta yeteneği, Daha Hızlı Yay avantajına değiştirildi. İki Elli Kılıc avantajı, İki Elli Balta avantajına değiştirildi. Mızrak avantajı, Fırlatma Baltası avantajına değiştirildi. Birlik Sayısı 14'ten 15'e yukseltildi. Hız 75'ten 74'e duşuruldu. Nişanlı Falx avantajı, Daha İyi Tuy Alma yeteneği olarak değiştirildi. Daha Hızlı Oklar avantajı Falx avantajına donuşturuldu. Birlik Sayısı 9'dan 11'e yukseltildi. Hız 74'ten 73'e duşuruldu. Zırh 29'dan 24'e duşuruldu. İmparatorluk Uye Al Ekstra Javelin avantajı Pilum avantajına donuşturuldu. Balta avantajı, Ekstra Javelin avantajına değiştirildi. Menavlion Piyade Javelin Perk, Hafif Cirit perk olarak değiştirildi. Lejyoner Mac'e avantajı, Pic Kılıc yeteneği olarak değiştirildi. Pilum avantajı Mac'e avantajı olarak değiştirildi. Okcu Milisleri Hafif Arbalet avantajı, Daha Guclu Yay avantajına değiştirildi Guclu Oklar avantajı, Daha İyi Tuy Yapma yeteneği olarak değiştirildi Topuz avantajı, Guclu Oklar avantajına değiştirildi Mızrak avantajı, Ekstra Oklar avantajına değiştirildi Balta avantajı artık varsayılan Kılıc'ın yerini alıyor. Birlik Sayısı 14'ten 15'e yukseltildi Hız 75'ten 74'e duşuruldu Maliyet 120'den 110'a duşuruldu. Palatine Muhafızı Menavlion avantajı artık secildiğinde varsayılan Kılıc'ın yerini alıyor. Daha hızlı Yay avantajı, Arbalet avantajı olarak değiştirildi. Ekstra Oklar avantajı, Kucuk Kalkan avantajı olarak değiştirildi. Strong Arrows avantajı, Mac'e avantajına değiştirildi. Mac'e, secildiğinde varsayılan Kılıcın yerini alıyor. Birlik sayısı 9'dan 11'e cıkarıldı. Hız 75'ten 74'e duşuruldu. Zırh 32'den 26'ya duşuruldu. Yarış ATI Fırlatma Mızrak avantajı yığın sayısı 2'den 1'e duşuruldu. Khuzait Mızraklı Piyade Hareket Hızı değeri 77'den 78'e yukseltildi. Varsayılan Mızrak, Uzun Mızrak olarak değiştirildi Uzun Mızrak avantajı, Uzun Kılıc avantajı olarak değiştirildi. Daha Guclu Kalkan avantajı, Ağır Topuz avantajına değiştirildi. Uzun Kılıc avantajı, Kargı avantajı olarak değiştirildi. Ağır Topuz avantajı, Daha Guclu Kalkan avantajına değiştirildi. Bozkır Yayı Kısa Kılıc avantajı, Daha İyi Tuy Alma yeteneği olarak değiştirildi. Kısa Mızrak avantajı, Kısa Kılıc avantajına değiştirildi. Birlik Sayısı 14'ten 15'e yukseltildi. Hız 75'ten 74'e duşuruldu. Khan'ın Muhafızı Varsayılan kılıc Ild Ağır Ild olarak değiştirildi Birlik Sayısı 9'dan 11'e yukseltildi. Hız 74'ten 73'e duşuruldu. Gocebe Hareket Hızı değeri 76'dan 79'a yukseltildi. Zırh 14'ten 19'a yukseltildi. Varsayılan Mızrak, Uzun Mızrak olarak değiştirildi Uzun Mızrak avantajı, Lance Perk olarak değiştirildi Suvari Topuzu avantajı, Geliştirilmiş Zırh avantajı olarak değiştirildi. Sturgia Brigand Kısa Mızrak avantajı, Fırlatma Mızrağı avantajına değiştirildi. Vahşi Cirit avantajı, Hafif Javelin avantajı olarak değiştirildi. Varyag Mac'e avantajı, Pic Balta avantajına donuşturuldu. Balta Fırlatma avantajı, Mac'e avantajına değiştirildi. Avcı Kalkan avantajı, Daha Hızlı Yay avantajına değiştirildi. Hızlı Oklar avantajı, Kalkan avantajı olarak değiştirildi. Kalkan avantajı artık Kuzey Suvari Ucurtma Kalkanı yerine Kuzey Yuvarlak Kalkanı veriyor. Birlik Sayısı 14'ten 15'e yukseltildi. Hız 75'ten 74'e duşuruldu. Raider Akıncı birliklerinin yanlış techizatla ortaya cıkması duzeltildi. Fırlatma Mızrak avantajı yığın sayısı 2'den 1'e duşuruldu. Vlandia Voulgier Cirit avantajı, Hafif Javelin avantajı olarak değiştirildi. Cavuş Mac'e avantajı, Pic Kılıc yeteneği olarak değiştirildi. Franceskas yeteneği, Mac'e avantajı olarak değiştirildi. Arbelist Daha Hızlı Cıvata avantajı, Kucuk Kalkan avantajı olarak değiştirildi. Birlik Sayısı 14'ten 15'e yukseltildi. Hız 75'ten 74'e duşuruldu. Maliyet 110'dan 120'ye cıkarıldı. Keskin nişancı Daha hızlı Kılıc avantajı, Daha İyi Tuy Alma yeteneği olarak değiştirildi. Pike avantajı, Strong Bolts avantajına değiştirildi. Birlik Sayısı 9'dan 10'a yukseltildi Hız 74'ten 73'e duşuruldu
Klan Savaşcısı birliklerinin yanlış varsayılan kılıcla ortaya cıkması duzeltildi. Koltuk mızrağının duşuk hızlarda sekmesi duzeltildi.
Diğer - Muhtelif
Grup icindeki rolumuz (liderden uyeye veya tam tersi) değiştiğinde Arkadaşlar listesindeki seceneklerin değişmemesi sorunu duzeltildi. Yeminli eldivenlerin gorsel olarak parlaması duzeltildi. Klanlar artık 2 oyuncuyla oluşturulabilir.
Sunucu ve Ağ
Rastgele oyuncular, bir oyuncunun bağlantısı kesildikten sonra artık onceden hazırlanmış oyunlara katılamaz.
UI
Değişiklikleri
Oynat sekmesini ortalamak icin Oyun ve Cephanelik sekmelerinin yerleri değiştirildi. Bir oyuncuyu bildirmek, bir rapordan sonra sizin icin otomatik olarak onu sessize alır.
Duzeltmeler
Lobinin ozel oyun sekmesindeki kucuk gorsel duzeltmeleri.
Her İki
UI
Değişikliği
Gorev Duzeni Radial: Sıra kullanıcı arayuzu değiştirildi ve artık radyal duğmelere sahip. Bu, daha once kullanıcı arabirimi uygulaması oyun kumandalarıyla kullanılamadığından, coğunlukla gamepad kullanılabilirliği icin uygulandı. Bu nedenle bazı siparişlerin taşınması gerekiyordu. F1 ve F2 Emir'leri etkilenmez ancak F3-F7 Emir'leri artık bir liste altında, F3 (F1 ve F2 gibi). Bu değişiklikle ilgili geri bildirimlere acığız. Oyleyse ne duşunduğunuzu bize bildirin! Kullanıcı arayuzu artık secilen oyun diline dahil olmayan diğer dil karakterlerini destekliyor: Daha once diğer dillerdeki karakterler blok karakterler olarak gorunmekteydi. Orneğin, oyun diliniz İngilizce ise ve MP sohbetinde birisi Japonca yazdıysa, İngiliz oyuncu bu karakterleri blok karakterler olarak gorur. Şimdi doğru karakterler olarak gorunuyorlar.
Verim
Ajan yetiştirme icin yapılan optimizasyon, savaşların ve takviye aşamalarının başlatılmasını iyileştirdi. Animasyon sisteminde gereksiz kullanımı azaltarak, genel performansı biraz iyileştirerek ters kinematik uzerinde yapılan optimizasyonlar.
Savaş
Saldırganın rakibe tam hasar verebileceği ezilme senaryosu duzeltildi. Duzenlemede hareket ederken birlik hareket hızları, geri bildirimlere ve testlere gore onceki guncellemede onemli olcude azaltılmıştı, bu azalma, hat duzenlemesi icin daha az şiddetli hale getirildi.
AI
Archer AI icin geliştirilmiş hedefleme ve karar verme sureci. Silahları fırlattıklarında şarj olurken AI davranışı iyileştirildi.
Modlama
Nehir şekillendirme icin ROAD_INSTANCE komut dosyası kullanılırken meydana gelen cokmelerle ilgili duzeltmeler. Duzenleyicideki hataları kontrol etme işlevi, aynı zamanda ağ bukulmuş varlıkların fizik nesnelerini de kontrol eder. Secili GI problarını yeniden pişirmek icin editore yeni bir işlev eklendi.




Surprizbozan: 1.5.6 Beta Beta e1.5.6

Singleplayer
Cokuyor

Yerleşim yer paylaşımı menusunde bir milis veya karavan resmine tıklandığında meydana gelen bir cokme duzeltildi. Ayrıcalıkların kilidi acılırken meydana gelen bir cokme duzeltildi. Ana kahraman dağılmakta olan bir tarafla konuştuğunda meydana gelen bir cokme duzeltildi. Mahkumlar infaz edilirken meydana gelen bir kilitlenme duzeltildi. "Ailenizi Kurtarın" gorevi aktifken Radagos ile sohbet sırasında meydana gelen bir kilitlenme duzeltildi. Olen onde gelenlerin hala karavanları varken meydana gelen bir cokme duzeltildi. Karakter oluşturma sırasında bir karakterin kulturunu değiştirirken meydana gelen bir cokme duzeltildi. Oyun dosyalarında eksik olan parcaları işlerken meydana gelen bir cokme duzeltildi. Oyun bir partiye binek vermeye calıştığında "Beast Whisperer" yeteneği nedeniyle meydana gelen bir cokme duzeltildi. Bir gizlenmeye girdiğinizde meydana gelen bir goruntu oluşturma cokmesi duzeltildi. Oyuncu bir ara sokağı temizledikten sonra meydana gelen iki cokme duzeltildi. Bir arkadaş "Haydutlara Yardım" sorununu cozerken meydana gelen bir kilitlenme duzeltildi. Bir oyuncunun takasla fief yaptıktan sonra cokmeye neden olan bir hata duzeltildi.
Verim
ItemRoster sistemini daha hızlı ve daha kararlı hale getirmek icin bir refaktor yaptı. Kullanıcı arayuzundeki karakterler icin tablo oluşturma sırasında daha az artış. Hancer parcalarının işlenmesi icin performans iyileştirmeleri. Vlandia koy evleri icin performans iyileştirmeleri. Khuzait evleri icin performans iyileştirmeleri.
yer
Kucuk metin guncellemeleri. Turkce yerelleştirme guncellemeleri.
Sanat
14 yeni koy eklendi. 26 yeni savaş alanı eklendi. Yeni Sturgia Hafif Zırh eklendi. Posta Zırhı Uzerinden Yeni Yayla Olceği eklendi. Mevcut omuz zırhı parcalarına biraz ceşitlilik eklendi. Kampanya haritası icin yeni keten Ekim'i ve bağ modelleri eklendi. Ceşitli silah iyileştirmeleri ve silahlardaki bazı hatalar giderildi. Bazı muhur bıcaklarındaki yon sorunları duzeltildi. Sakallı Balta'nın tutma sorunu duzeltildi. Eğitim Alanı (Eğitim Sahnesi): Evden cıkan bir ağacın duzeltilmesi. Revyl'deki zindan icin eksik doku sorunu duzeltildi. Northern Light Harness dış gorunum sorunları duzeltildi. Ceşitli koy iyileştirmeleri, koylerdeki bazı hatalar giderildi. Battania arena modelleri icin gorsel iyileştirmeler. Dunya haritasının dış ağındaki yanlış kar goruntusu duzeltildi.
Animasyonlar
Oyuncunun arkadaşlarının koylu animasyonlarını oynamasına neden olan bir sorun giderildi.
Kampanya Haritası
Koy bilgisi yeni yerlere uyacak şekilde değiştirildi ve bazı koylerin uretimi değiştirildi. Varis seciminden sonra ana kahramanı oynanamaz bir alanda ortaya cıkaran bir hata duzeltildi. Otomatik olarak bir konuma hareket ederken kameranın yuksek arazide takılıp kalmasına neden olan kucuk bir kampanya kamera sorunu duzeltildi.
UI
Değişiklikler Yerleşim Tabela Olayları Bir oyuncu bir anlaşmanın goruş alanına girdiğinde, o yerleşimde bir turnuva veya sorun olup olmadığını ziyaret etmeden gorebilir. Menu Kısayolları Artık oyuncular, o anda bulundukları panelde işlem yapmak icin kısayolları kullanabilirler. Orneğin, QE (LB-RB) ile sekmeleri değiştir, ZC (LT-RT) ile Tumunu Al / Kapat, Tumunu Z (LT) ile al vb. . Kampanya haritasındaki oyun menusu artık gizlenebilir. Oyun menusunde herhangi bir değişiklik olursa otomatik olarak acılacaktır. Karakter geliştiricisi icin "aynı partide olması gerekir" gerekliliği kaldırıldı. Artık klan uyelerine onları partinize taşımadan ayrıcalıklar verebileceksiniz. Hangi sipariş turunun kullanılacağını kontrol etmek icin "Oynanış Secenekleri" ne yeni bir secenek eklendi (Radyal veya Cubuk). Kaydedilen oyun kategorileri artık en son kaydetme surelerine gore sıralanacaktır. En son kaydedilen kategori en ustte olacaktır. Vurucu ajan bilincsiz ise, kişisel oldurme besleme kafatası artık beyaz (kırmızı yerine) gorunecek. Ozel Savaş ekranına "Gunun Saati" secimi eklendi. Ozel savaş kahramanlarına donanım simgeleri eklendi, boylece oyuncular onları savaştan once inceleyebilir. Savaştan sonra skor tahtası (oduller bolumu) artık savaşta duşen lordları da listeliyor. Harita sohbetinde birliklerin turlerine ve yuzlerine varyasyon eklendi. Artık aynı yuzlu yağmacılar yok. Merkez zaman goruntusu (harita cubuğundaki), tıklamada kamerayı varsayılan konuma sıfırlayan bir duğmeye donuşturuldu. Yerleşim yer paylaşımındaki karakter portrelerinde ekipmana renk eklendi ve doğru ekipman kullanıldı. Bu kaplamalar artık daha fazla değişecek ve daha renkli olacak. Parti ekranında bir kahramanın sağlığının uzerine gelindiğinde artık sağlığı hakkında ayrıntılı bilgi veriliyor. Oyuncular artık Crafting'de CTRL + C ve CTRL + V ile silah tasarımlarını “Kopyalayıp Yapıştırabilir”. Hangi modullerin yeni olduğunu, hangi modullerin eksik olduğunu ve hangi modullerin surumlerinin farklı olduğunu belirtmek icin oyunu yukle uyarı penceresine ayrıntı eklendi. Yukleme eyleminin başarısız olup olmadığını goruntuleyen "Kaydet / Yukle" ekranına hata acılır penceresi eklendi. Karakter acılır penceresindeki "Konuş" ve "Hızlı Konuşma" "Ziyaret Et" ve "Konuş" olarak değiştirildi. Hızlı konuşma duğmesi artık eğitim aşamasında devre dışı bırakıldı. Duzeltmeler Harita konuşmalarındaki lordların kolayca ve mantıksız durumlarda (yaralı) sırıtmasına neden olan bir hata duzeltildi. Turnuvalarda, Killfeed'in oyuncuların ve takımlarının oldurmeleri icin yanlış renkler gostermesine neden olan bir hata duzeltildi. Klan ansiklopedisi sayfasında yinelenen kahramanların gorunmesine neden olan bir hata duzeltildi. Takas Otomatik Teklifinde cokmeye neden olan bir hata duzeltildi. Krallık Diplomasisi sekmesindeki "Yaralanmalar" sutununda yanlış değerler goruntuleyen bir hata duzeltildi. Envanter oğesi onizlemesinde acılır pencereyi kapat duğmesinin tıklanabilir olmamasına neden olan bir hata duzeltildi. Klan ansiklopedisi sayfasındaki duşman sancaklarının yanlış gorunmesine neden olan bir hata duzeltildi. Dil değişikliğinden sonra cıkış menusundeki metinlerin yerelleştirilmemesine neden olan bir hata duzeltildi. Parti ekranı sıfırlamasında oğeler icin değiştiricilerin kaldırılmasına neden olan bir hata duzeltildi. Mahkum kahramanlarının devredilemez olmasına neden olan bir hata duzeltildi. Yerleşim arac ipuclarında yanlış yaralı birlik değerlerinin gosterilmesine neden olan bir hata duzeltildi. Parti ekranındaki bir diyalogdan sonra "altın değişim" metninin kaybolmasına neden olan bir hata duzeltildi. Oyuncu şehirdeyken yerleşim yeri sahibinin değiştirilmesinde yerleşim yer paylaşımı afişinin değişmemesine neden olan bir hata duzeltildi. Hızlı konuşmada sohbet ortaklarının yanlış ekipman icinde gorunmesine neden olan bir hata duzeltildi. Eğitim panellerinin ve eğitim alanı hedeflerinin yerelleştirilmesinin bir dil değişikliğinden sonra değişmemesine neden olan bir hata duzeltildi. Bir dil değişikliğinden sonra yerleşim isim plakası adlarının yerelleştirilmesinin değişmemesine neden olan bir hata duzeltildi. Bazı 21 yaşındaki kahramanların sakallarının portrelerinden kaybolmasına neden olan bir sorun giderildi. Birden cok parcalı silahlar icin yanlış silah kademesi değerlerinin gosterilmesine neden olan bir hata duzeltildi. Haydut kulturlerinin kahraman listesi sayfası filtrelerinde gosterilmesine neden olan bir hata duzeltildi. Uretim ekranında yanlış devre dışı bırakılmış neden metninin gosterilmesine neden olan bir hata duzeltildi. Bazı birliklerin okunabilirlik ve tutarlılık amacıyla kullandığı baş zırhlarda daha fazla değişiklik yapıldı. Highland Plaid Dress artık Highland Peasant Dress oldu. Yayla Koylu Elbisesi artık Yayla Ekose Elbisesi. Kacan birlik sayısının yanlış olmasına neden olan bir hata duzeltildi. Olu kadın imparatorluk karakterleri icin ansiklopedi metninin yanlış olmasına neden olan bir hata duzeltildi. Yoldaşlarımızla diyaloglarda klan rolleri icin yanlış yoldaş isimlerinin gosterilmesi duzeltildi.
Savaşlar ve Kuşatmalar
Fotoğraf Modu Uygulaması Singleplayer'a fotoğraf modu işlevselliği ve arayuz eklendi. Atlıyken menzilli silahlarla iyileştirilmiş doğruluk. Hedef kilitleme uygulandı. Oyuncular artık varsayılan olarak orta fare tuşuyla kameralarını bir duşmana kilitleyebilir. Hem AI davranışını hem de oyuncu deneyimini ayarlamak icin temel yay değerleri değiştirildi. Silah becerisine bağlı hasarın savaşta avantajla ilgili hasar olarak bildirilmesi duzeltildi. Atlı birimler artık kendi dizilişlerindeki kayıplar nedeniyle moral cezası alabilirler. Takılıyken tatar yaylarının yeniden yuklenmesini engelleyen bir hata duzeltildi. Bu, oyuncu hareket duğmelerini tutarken (yeniden yuklemeye calışırken) veya at hareketsiz dururken gercekleşmiş olabilir. İki yonlu bir bağımlılık, pozisyon hesaplamasının surekli değişmesine neden olarak, oluşum AI'sının bir pozisyonu savunmasının sonsuza kadar kıpır kıpır olmasına neden oldu. Bu duzeltildi.
Karakter Geliştirme Sistemi
Silah duşurme mekaniği eklendi. İki elle kullanılan ağactan "Guc Gosterisi" yeteneği ve sırık ağacından "Sert Vuruş" yeteneği artık duzgun calışacaktır. İki elli ok saptırma mekaniği eklendi. İki elli ağactan gelen "Ok Saptırma" yeteneği artık kahramanların iki elli bir kılıcla engellerken okları ve cıvataları saptırmasına izin vermelidir. 9 dovuşle ilgili haydut avantajı eklendi. Savaşla ilgili 1 yonetim avantajı eklendi. Savaşla ilgili 5 ilac avantajı eklendi. Artık oyuncunun yanında tum NPC lordları icin mevcut olan mahkum yetiştirme guncellemesiyle ilgili 6 farklı perk efekti eklendi. Eksik Veteriner birincil etkisi eklendi Topal bir ATI kurtarmak icin gunluk% 30 şans. Cesaret Toniği birincil etkisi değiştirildi Partinizdeki diğer kahramanların can puanlarını 10 artırın. Gazilerin Saygısı avantajı ikincil etkisi guncellendi Haydutları normal birliklere donuşturebilirsiniz. Karavanlara ve koylulere karşı duşmanca eylemler (Onları erzak vermeye zorlama, esir alma, onlara saldırma) artık Roguery deneyimi veriyor. Haydutları işe almak artık Roguery deneyimi veriyor. Oyuncunun, oyunun ilk gununden sonra ağırlığının coğunu kaybetmesine neden olan bir hata duzeltildi. Topluluk tarafından bildirilen ceşitli avantaj sorunları duzeltildi.
Klan ve Parti
Oyuna "Emissary System" adlı yeni bir ozellik eklendi. Bu ozellik sayesinde, bir yoldaş veya aile uyesi bir kasabada veya bir kalede bırakıldığında, ana kahraman o kasaba veya kaledeki soylular ve eşraflarla başarı şansı ile ilişki kuracaktır. Bu şans, "Cazibe" becerisiyle artar. Ek olarak, refakatci veya aile uyesi ilişki kazandığında, ilişkisi iyileştirilen kahramanın onemine gore de biraz deneyim kazanacaktır (onem seviyesi: Krallık lideri> klan lideri> dikkate değer). Mahkum alım sureci tamamen değiştirildi. Her birlik, askere alınacak parti tarafından uretilecek "uygunluk" değerine sahiptir. Bu değer, birlik kademesine bağlıdır, bu nedenle daha yuksek kademeli birliklerin yetiştirilmesi daha zor olacaktır. Sahip taraf, rastgele bir birlik icin saat başına uygunluk uretecek. Daha yuksek Liderlik seviyesi daha fazla uyum sağlayacaktır. Haydutları işe almak kultur cezası taşır. NPC lordları artık mahkumları askere alabilir. Bundan boyle aile uyeleri, sorunların alternatif cozumleri icin kullanılabilir. Bir yerleşimde bırakıldıklarında yoldaşların ışınlanmasına neden olan bir hata duzeltildi. Yetki, partinin Malzeme Sorumlusu'na ait olduğunda da "Sadakatin Bedeli" avantaj efektinin gorulmesi değiştirildi. Kahramanların anında iyileşmesine neden olan bir sorun giderildi. Calradia'nın cocuklarının 18 yaşına geldiğinde ortaya cıkmasını engelleyen bir sorun giderildi. Oyuncunun cocuğunu varisi olarak secmesine izin vermeyen ve ayrıca cocukların 18 yaşına geldikten sonra parti yapmasına izin vermeyen bir hata duzeltildi. Oyuncunun aile uyelerini, oyuncunun yerleşim yerlerinde mahkum olarak sıkışmış hale getiren bir hata duzeltildi. Ordudan ayrıldıktan sonra "parti hızının guncellenmemesi" hatası duzeltildi.
Krallıklar ve Diplomasi
Rebellion ozelliği eklendi. Sadakat ve guvenlik bircok şeyden etkilenir. Yakın zamanda ele gecirilen bir kasaba, aclık, yoneten klan kulturu ve yerleşim kulturunun uyumsuzluğu, baskın yapılan koyler, vali yetenekleri, guclu bir garnizon, krallık politikaları vb. Bir kasabanın Sadakati 25'in altına duşerse, Kasaba daha fazla milis uretmeye başlar. Bu milisler yerleşim yerinin silahlı ve ofkeli halkını temsil ediyor, dolayısıyla sadakat daha da duştukce kuşatma durumunda daha azı savunmaya katılacak. Buyuyen milisler garnizondan daha guclu hissettiğinde ve sadakat 15'in altında olursa isyan cıkar. Yeni isyan klanı meşruiyetlerini tesis etmeye calışırken kendilerini savunmaya calışacak. 30 gun icinde meşru bir klan oluşturacaklar ve mevcut krallıklara katılmak icin diplomasi başlatabilecekler. İsyan klanları, zalimleriyle her zaman kotu ilişkiler icindedir. Yerleşim sahibinin kulturu ve yerleşim yeri kulturu aynıysa, isyan klanının o kulturu paylaşan tum gruplarla kotu bir ilişkisi olacaktır. Yerleşim yerinin sahibinin kulturu ve yerleşim yeri kulturu farklıysa, isyan klanı, sahibinin kulturunu paylaşan tum gruplarla kotu bir ilişkiye sahip olacak, ancak yerleşimin kulturunu paylaşan tum hiziplerle iyi bir ilişkiye sahip olacaktır. Tum krallıkları sefer haritasında daha uzun sure tutmak icin buyuk bir calışma yaptık. Şimdi krallıklar birkac kasaba kaybetmiş olsalar bile daha fazla geri donuş yapıyor. Harita artık oyunun sonlarında daha dengelidir ve genellikle tum krallıkların birkac kasabası vardır. Oyunda para enflasyonu vardı, tum krallıkların parası surekli artıyordu. Bu duzeltildi. Oyuncular savaş ilan ettiklerinde ve sonrasında barış yaptıklarında kÂr ediyorlardı. Bu duzeltildi. Kingdoms artık zayıf bir oyuncu / oyuncu krallığı ile barış yapmak icin genellikle para istiyor. Ek olarak, oyuncu ateşkesi bozarsa klanının saldırganlığı artar ve yeni barış yapmak biraz daha zor / daha pahalı olur. Oyuncu artık ateşkesi bozarsa rakip kral ile ilişkisini de kaybeder. Tum klanların en az bir tımara sahip olduğundan ve orta kademe klanların yeterli gelire sahip olduğundan emin olun. Her klanın, kademe icin parti sayısından (nP + 2) iki yetişkin daha olması sağlandı. Oyuncular, duşman mahkumlarını yerleşim yerlerine bağışladıktan sonra ilişki ve unlu bonuslar alacaklar. Kucuk ulus soylularının silah becerilerine sahip olduğundan emin olun. Krallık diplomasisi ekranında yalnızca krallıkların gosterilmesi sağlandı. Yeterli etkiye sahip olmasalar bile AI klanlarının kararlar onermesine neden olan bir hata duzeltildi. Kucuk ulus kahramanlarının ve ileri gelenlerinin ozelliklere ve becerilere sahip olmasını engelleyen bir hata duzeltildi. Bazı mahkumların barış bildirimlerinden sonra serbest bırakılmamasına neden olan bir hata duzeltildi. Fen Caernacht klanının aile ilişkileri duzeltildi. Ortadan kaldırılan klanların yerleşim sahipliğini korumasına neden olan bir hata duzeltildi.
Ekonomi ve Ticaret
Uzun dolgulu bornoz, Katmanlı Robe ve Highland Bezinin ağırlığı azaltıldı. Takas uzerindeki avantaj etkisinin neden olduğu hata duzeltildi.
Uretmek
Tum zanaat parcalarının kilidini acmak ve zanaat malzemeleri eklemek icin konsol komutları eklendi. Hazırlanmış eşyaların turnuva odulu olarak gorunmesi sorunu duzeltildi.
Yerleşim Eylemleri (Kasaba, Koy, Kale ve Sığınak)
Unlulerin sayısı surekli olarak azalıyordu. Bu duzeltildi. Kasaba ve koylerdeki ileri gelenlerin sayısı, artık kasabanın refah değeri ve koyun kalp değeri ile de ilgilidir. Arena antrenman dovuşlerinde kazanılan altının yanlış gosterimi duzeltildi. Gizlenme sinematik gecişi sırasında oyuncu karakterinin icinde sinematik kameranın ortaya cıkması duzeltildi. Kuşatma sırasında kasabaların turnuvalara katılmasına izin veren bir hata duzeltildi. Takılı eğitim kursunun yanlış ceza hesabı duzeltildi. Berberler artık şehirlerde "ALT" tuşuna basıldığında gorulebilir. Baskın haritası olaylarında koylere yardım ettikten sonra un kazanma ve ilişki ile ilgili birkac sorun duzeltildi. NPC'lerin sivil sahnelerde hızlı yurumesine neden olan bir hata duzeltildi.
Gorevler ve Sorunlar
Ana hikaye gorevi olan "Baskıncıları Yok Et" uygulandı. Oyuna "Tedarik Hatlarını Kes" ve "Komplo Operasyon Ussu" adlı iki yeni komplo gorevi eklendi. Yeni bir gorev eklendi - Koyun aletlere ihtiyacı var. Ana kahraman karavana yardım ettiğinde "Escort Karavan Gorevi" nde başarısız olan bir hata duzeltildi. Muhtar Tahıl İhtiyacı Var Gorev odulu kaldırıldı. Talep edilen mal miktarı arttı. Tamamlandığında artan ilişki bonusu / odulu verilir. "X icin Askerleri Eğit" gorevi bir zaman aşımıyla başarısız olursa "Odunc Birlikler" oyuncunun grubundan kaldırılır. "X icin Birlikleri Eğit" sorunu cozulduğunde, tum "Odunc Alınmış Birlikler" normal birliklere donuşur. "Suruyu Teslim Etmeli" yayın suresi 30 gune cıkarıldı. Oyuncunun "Tahıl tohumlarına ihtiyac var" gorevinde 20 başarı ilişkisi odulu almasına neden olan bir hata duzeltildi. Escort tuccar kervanı arayışı, altınları veya malları alındığında başarısız olmadı. Bu duzeltildi. "Tuccarın Haydutlarla Yardıma İhtiyacı Var" gorevi, her tur haydutla calışacak şekilde değiştirildi. "Escort Caravan" gorevinin 0 asker iceren bir parti oluşturmasına neden olan bir sorun giderildi. "Rival gang" gorevini beklerken gecici bir menu arka planının gorunmesine neden olan bir hata duzeltildi. Oyuncular artık aile uyelerine "Şirket" gorev birliğini satamayacak. "Taslak hayvan" gorevinin tamamlanamaz olmasına neden olan bir hata duzeltildi. "Captured by Bounty Hunters" gorev tamamlayıcı cozum beceri gereksinimleriyle ilgili bir hata duzeltildi. Gorev vericiye gondersek bile, gorevdeki eğitimli birliklerin partimizde kalmasına neden olan bir hata duzeltildi. Oyuncu, eşlik ettiği karavanla takas yaptığında "Escort Merchant Caravan" gorevinin başarısız olması duzeltildi. Sorun etkileriyle ilgili bir yeniden duzenleme yaptım (oyunu etkilemeyecek). Bazı gorevlerin gorev verenle iki kez ilişki kurmasına neden olan bir sorun giderildi. Topal atların “Lord Needs Horses” gorevinin tamamlanmasını engellemesine neden olan hata duzeltildi. "Art of the Trade" gorev diyaloğunun diğer gorevlerin diyaloğunu gecersiz kılmasına neden olan bir hata duzeltildi.
Sohbetler ve Karşılaşmalar
Klan uyeleriyle evlenmek artık mumkun. Tahta oyunları: Artık duşmanların sırasına gore kaybedebilirsiniz. Ana kahramanın Tevea koyunun muhtarı ile olan ilişkisini 100'e ayarlayan bir sorun giderildi. Ransom brokerinin ilk diyaloğunun kaybolmasına neden olan bir hata duzeltildi. Bazı diyalogların "Art of the Trade" gorev diyaloğu tarafından gecersiz kılınmasına neden olan bir hata duzeltildi. Dost NPC'lerin bir gorev vermeyi reddetmesine ve oyuncuya duşman gibi davranmasına neden olan bir sorun giderildi.
Diğer
Mercenary Guards artık menzilli birimler olarak sınıflandırılıyor. "Ozel Savaş Kahramanları", farklı silahlar ve oyun stilleri icin daha da geliştirildi. Harami birimleri artık yukseltmek icin savaş atları yerine normal atlara ihtiyac duyuyor. Kardeşimizin artık safkanları yok. Artık normal at kullanıyorlar. Bazı Sturgian lordlarının cıplak ayakla savaşmasına neden olan bir şablon hatası duzeltildi. Imperial Crown artık giyildiğinde sac kısımlarını gizlemiyor. Atletikliğini geliştirmek icin Vlandian Footman'in istatistiklerini değiştirdi. Bozkır haydutlarının uzun yaylarla ortaya cıkmasına neden olan bir şablon hatası duzeltildi. Ansiklopedi birlik simgelerinin kamera acısı iyileştirildi.
Cok Oyunculu
Sanat

Baravenos Kuşatması Son bayraklar icin yeniden ayarlanmış Spawn'lar. Saldırgan mancınık icin daha iyi bir koruma eklendi. Echerion Pek cok fizik iyileştirmesi (bazı rampalar ve kalaslar, suvarilerin yollarında olmesini durdurabilir). Duşuk grafik ayarları icin geliştirilmiş arazi. Bazı ekranların fiziği, bazı kısımlardan cekim yapabilmeniz icin ayarlandı. Gecitler icin daha iyi belirtme cizgileri sağlamak icin bazı duvar resimlerini taşıdı. Xauna Rampalarda fizik iyileştirmeleri. Tsagaan Kalesi Oyuncuların sıkışıp kaldığı pozisyonlar elenir. Menzilli ve menzilli olmayan birlikler arasında bir denge sağlamak icin bazı yuksek alanlara da artık ulaşılamaz.
Sunucu ve Ağ
Lobide bir oyuncu rapor edildiğinde meydana gelen bir cokme duzeltildi. Rozet ekranında meydana gelen bir kilitlenme duzeltildi. Yuvarlak gecişler arasında meydana gelen bir cokme duzeltildi. Savaş bittiğinde meydana gelen bir cokme duzeltildi. Dost bir ajanın oldukten sonra kontrolunu ele gecirirken meydana gelen bir olay nedeniyle kolon duzenlemesinde işlenmeyen bir istisna duzeltildi.
UI
Değişiklikler Klan uyelerinin cevrimici durumları artık lobi kadrosunda gorulebilir. Son oyun simgelerine acıklayıcı ipucları eklendi. Duzeltmeler Ceşitli kucuk ayarlamalar ve duzeltmeler. Cok oyunculu zırh ekranındaki gorsel hata duzeltildi. Oyuncu, parti lideri olduğunda "Partiye oner" kullanıcı arayuzu değişmedi. Bu artık duzeltildi.
Her İki
Kilitlenme

Oyun kapanırken meydana gelen bir cokme duzeltildi. "Secenekleri uygula" duğmesine tıkladıktan sonra meydana gelen bir kilitlenme duzeltildi. Tekrar oynatma sırasında meydana gelen bir kilitlenme duzeltildi, ekipman bir AI guncelleme kodunu cağırarak bir cokmeye neden oluyordu. Olu binicilerin bineklerini hızla temizlerken meydana gelen bir cokme duzeltildi.
Sanat
Doku akış sistemindeki doku patlamasını azaltması gereken bir hatayı duzeltme. Geliştirilmiş flora uzak mesafelerde yavaş yavaş kaybolur.
UI
UI varlıklarının iyileştirilmiş sıkıştırma kalitesi. Oyuncuların artık Gauntlet XML'lerinin hızlı yeniden yukleme işlevini kullanabilmeleri icin "ui_debug_mode" USER_CONFIG'e taşındı. UI'yi değiştir komutu, CTRL + ALT + F10 kısayolu ile de verilebilir (hilelerin etkinleştirilmesi gerekir). Alt Modullerdeki DependedModules'e "DependentVersion" değeri eklendi. DependentVersion şu anda kurulu olan surumle aynı değilse, oyuna başlamadan once başlatıcıda bir uyarı gosterilecektir. Merlon metni artık bakıldığında gosterilmeyecek. Guncel olmayan grafik suruculeri icin bir uyarı mesajı eklendi. İlk yukleme ekranı artık beyaz yerine siyahtır. Oyunun yuklenirken takılmasına neden olan bir hata duzeltildi.
Verim
Sahnelerin ve savaşların yukleme suresi iyileştirildi. Hem GPU hem de CPU bellek kullanımı azaltıldı. Arazi işleme performansı iyileştirildi. Ceşitli CPU bellek sızıntıları duzeltildi. Gorevlerdeki komut dosyalı nesneler icin optimizasyonlar yapıldı.
Savaş
Kalkan mekaniği değişiklikleri Zıt yon blokları icin blok konisi art&#