Merhabalar, 24.10.2020 tarihinde nakil işlemi talebi oluşturdum fakat şu an 1 hafta olmasına rağmen hala internete erişimim yok. Tekiz iletişim adlı saha ekipleri gelip baktıklarında 2-3 gun icerisinde TT ekiplerinin gelip ilgileneceğini soylediler. TurkNet destek talebi oluşturduğumda dun boyle bir mesaj bırakılmış;
Telekom sistem mesajı:
İş emri durum acıklama: Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda cozumlenmiştir.
Log: Arıza muşteri kaynaklıdır - TT tarafında sorun tespit edilmemiştir.
İşlem sonuc kodu: Muşteri sorumluluğunda arıza.
İşlem sonuc grubu: Muşteri sorumluluğunda - giderilemedi.

DSL ve internet ışığı yanmıyor modemde.
Sorunum DSL kablosunda olabilir mi? Daha once kullanılmış bir kablo ile deniyorum. Değiştirmeyi de duşunuyorum fakat değiştirince de olmamasından korkuyorum.

TurkNet teknik bilgiler kısmında da offline gozukuyor.