Merhaba arkadaslar,

gecen gun iphone 6 aldim ve ardindan anlam veremedigim bir sorun ortaya cikti. Aldigim gunun aksami hattimi iphone 5'im den cikartip 6 ya taktim. Hersey normal telefon cekiyor ama kimseyi arayamiyorum ve kimsede beni arayamiyor. Hatti cikartip yeniden taktigimda bir 10-15dk arayabiliyorum ama sonra yine kimse ulasamiyor.
Sonra dedim ki sanirim hat bozuldu... annemin hattini taktim yine ayni sorun var. Ve suan ayni sorun iphone 5'de de var. Yani hangi hatti takarsam takayim 10-15dk sonra ulasim kayboluyor. Aklima gelen sey ya tum hatlar bozuk yada benim iki telefonda bozuldu.

Anlayan, yardimci olabilir mi lutfen