merhaba arkadaşlar.

google yeni mail uygulaması inbox'u duyurdu. google'dan davetiye istedim fakat ne zaman gonderecekleri mechul.

elinde davetiye olan arkadaşlar varsa 1 adet davetiye alabilir miyim acaba?