selam arkadaslar;
ben uzun video calıstığım icin video ortası reklam cok koyuyorum. bunun icin yorumlar genelde hakaret kufur eleştiri mahiyetinde oluyor.
aldığım birkac yorum:
- a... k.. youtubeye video koymamıs ki reklamın icine video koymuş
-kardeşim tamam videonun ortasına reklam koyup kendinizi ana avrat sovduruyorsunuz ama reklam sesi ile video sesini eşit ayarlayın en azından birden reklam cıkınca kendimi tutamıyorum birden sovuyorum kusura bakma
- ....... kendinizi kapitalizme kole etmeyin reklamlarınıza video koymayın...

-"1. reklamda sana sovdum
2. reklamda anana sovdum
3. reklamda bacına sovdum
4. reklamda sulalene sovdum
5. reklamda ulan ben bu or. co. koyduğu filmi izliyorum diye kendime sovdum."