selam arkadaslar;
ben uzun video calıstığım icin video ortası reklam cok koyuyorum. bunun icin yorumlar genelde hakaret kufur eleştiri mahiyetinde oluyor.
aldığım birkac yorum:
- a... k.. youtubeye video koymamıs ki reklamın icine video koymuş
-kardeşim tamam videonun ortasına reklam koyup kendinizi ana avrat sovduruyorsunuz ama reklam sesi ile video sesini eşit ayarlayın en azından birden reklam cıkınca kendimi tutamıyorum birden sovuyorum kusura bakma
- ....... kendinizi kapitalizme kole etmeyin reklamlarınıza video koymayın...
-"1. reklamda sana sovdum
2. reklamda anana sovdum
3. reklamda bacına sovdum
4. reklamda sulalene sovdum
5. reklamda ulan ben bu or. co. koyduğu filmi izliyorum diye kendime sovdum."
Yt videolarınıza aldığınız en ilgic ve komik yorumlar ?
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Yt videolarınıza aldığınız en ilgic ve komik yorumlar ?