Bazen diyorum ki keşke iyi birisi olmasam , keşke vicdanım on planda olmasa . Birisine iyilik yaparsın karşıdaki insan bu galiba saf yada salak bunu kullanmam gerek diye mi duşunuyor ne yapıyor anlamıyorum . Artık iyilik yaparken 2 defa duşunuyorum. Artık birisine iyilik yaptığın zaman direk seni saf olarak biliyor kullanmaya başlıyor . Alttan aldıkca tepene cıkıyorlar . Bu hayatta kendinden başka kimseyi duşunmemek en iyisi diyorum kendime ama kendime yediremiyorum lafı yine bildiğimi yapıyorum. Keşke bircok konuda vurdum duymaz olsam . Karşıdaki insandan cok kendimi duşunsem .....
Hayatta başıma gelen olayların geneli iyilik yapmaktan yada iyi birisi olmamdan başıma geliyor ...

Hayırlısı ...