Arkadaşlar merhaba, 2014'ten itibaren youtube vergi borcum bulunuyor. 1 ay once de tekrar kullanılan icerikten kanal pk kapandı. Hal boyleyken vergi beyanı icin il vergi dairesine gittim. Gonulluluk esasıyla vergi beyan edip pk kapandığı icin işime son verdiğimi ve şirket kurmama gerek olmadığını soylediler. Beyanı da şahsi olarak yapabileceğimi soylediler. Fakat 2014 ten beri 30 - 40 arası aylık ayrı ayrı beyan yapacağımı ve şahsi olarak bunu yapmamın imkansız olduğunu, muhasebeciye beyan yaptırmamı soylediler. Kac tane muhasebeciyle konuştuysam yoğunluktan boyle bir işin ustesinden gelemeyeceklerini, daha once karşılaşmadıkları bir durum olduğunu soylediler. Bir tanesi de 5 bin lira karşılığı yapabileceğini soyledi. Vergiyi vermek icin bile para istediler yani.. Vergi verenler beni aydınlatırsa cok mutlu olurum..