Arkadaşlar Selamun Aleykum hepinizi boyle bir konu icin rahatsız ettiğim icin ozur dilerim hakkınızı helal edin.4-5 aydan beri ***da tasarım ticareti işi yapmaktaydım neredeyse gunluk yemek ve evin bir kac ihtiyaclarını karşılıyordum.Cok şukur herşey yolunda gidiyorken elimde biraz sermaye vardı onuda sitemi geliştirmek icin harcadım ve dun acılış yapacaktım fakat *** hesabını ortak kullandığım arkadaş hesabını 1 ay banlatmış ve bu beni cok kotu bir duruma soktu maddi durumum iyi olmadığı icin.Boyle şeyleri paylaşmayı hic sevmem ama şuan caresiz durumdayım yapabileceğim hic birşey yok tek gelir kapımda kapanmış durumda.Kısacası istediğim şey şu ***'dan fazladan uyelik yada davetiye hakkı olan bir arkadaş varsa bana bir uyelik verirse cok sevinirim.Allah hepinizden razı olsun.Konuyu yanlış yere actıysam affola hepinize hayırlı gunler dilerim başınızı ağrıttım kusura bakmayın..