konuyu biraz acayım....
Facebook da;evli olan,dolayısıyla aynı evde yaşayan arkadaşlar.
ne diye gidip de face den sevgililer gununde yada doğumgunlerinde ''aşkım sevgililer gunun-doğum gunun kutlu olsun iyi ki varsın diye suslu kelimeler ekleyerek mesaj yazma gereği duyuyorlar anlamam.
be adam...yanında otuyuruyor işte,kime neyi ispatlamaya calışıyorsun.zaten evlisinde...
sonra bizim hatun da kalkıyor ''bak sen hic boyle yazıyor musun diye kafa utuluyor''
olur musun? oldurur musun?
bu neyin yalakalığıdır...(yarısıda eşinin zoruyla yazan hanım koyluler)
Yanındaki Sevgiliye Facebook dan Aşk İlanı
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Yanındaki Sevgiliye Facebook dan Aşk İlanı