Selam beyler iyi sabahlar herkese ben ehliyet almadım hala 2014 yılında temmuz aylarında 2015e girince artık yeni ehliyet alanlara iki yıl boyunca once aday surucu belgesi verileceğini sonra ceza vs yemezse bu 2 yılda ehliyete cevirilceği haberleri dolanıyordu son donemlerde gormedim bu tarz bir haber googledan aramaya kalkıncada 2014 temmuz haberleri cıkıyor genelde polis surucu kursunda calışan veya bilgisi olan uyeler konu icin aydınlatırsa sevinirim bu ay sonu gelen odemeyle egerki henuz cıkmadıysa bu kanun almayı duşunuyorum cıktıysa cok acele etmeme gerek yok merak ettimde sizlere sorayım dedim