Merhaba arkadaşlar. TTnet tarifeyi 16 mb yapmış. Eski modem pikatel combomax. ADSL2+ olduğu halde internet kesildi. arıza icin gelen ttnetciler bişey bulamayınca modem cok eski kaldırmaz falan demişler. hız hatta mı sizce yoksa modemde mi?

birde 16 mb desteklemesi icin modemin ADSL2+ olması yeterlimidir? MH konuştuğum kız (bişeyden anladığı yoktu gerci) vdsl modem olması gerekiyo falan aslında adsl2+ da olur falan dedi.

kablolu uygun fiyatlı bir modem onerebilirmisiniz? (Kablolu olsun. access point olduğu icin kablosuza gerek yok)

Bu iş gorur mu ?
Zyxel P-660R T1 1 Port Kablolu Modem Fiyatı ve Ozellikleri | Bimeks

16 mb kullananlar hangi modemleri kullanıyosunuz ?