Merhaba, yarı profesyonel bir fotoğraf makinası ile cekim yapıyorum ama ses kayıtları kotu oluyor. Oda icinde uzaktan cekim olunca ses cok amator duyuluyor. Fotoğraf makinasına kablolu yaka mikrofonu bağladım.sonuc yine kotu. Sesimi videoya tam olarak vermek istiyorum. Sesi nasıl kaydetmeliyim? Bir aparat mı gerek ki ve ya cok daha kaliteli bir mikrofon bağlayarak bu işi cozebilirmiyim? Editlerken ses-goruntu senkronizasyonunu kaybetmek istemiyorum. Onerilerinizi bekliyorum. Cok teşekkurler.