6. sınıftayım. benden yaşca buyuklerde wardı. hep hareket falan cekiyolardı. Şah... Şah... sesler cıkıyodu. ama ben yapamıyodum. ses cıkaramıyodum. Rıfat abi wardı kolunu ac oyle yap, o zaman ses cıkar dedi. bende acdım bir yaptım şahhh baya yuksek ses cıkdı. orta en arkada oturuyodum. hocada tam karşıdaydı. hareketi yapar yapmaz birden hocayla karşı karşıya kaldık. onumuzdeki herkez 2 ye yarılmışdı. hoca gel bakayım buraya dedi. Kursu wardı o zamanlar. 2 basamaklıydı. cıkdım yanına. biz sana butun yıl boyunca bunumu oğretebildik dedi. bana bir osmanlı tokatı vurdu. kursuyu gecdim 2. sıradaki arkadaşın kucagına duşdum. baya acımışdı. aradan 2 ders gecdi. ağrı iyice arttı. birazda cenemi acmakda zorluk cekiyodum. akşam oldu. konuşamıyodum. cenemi oynatamıyodum. annem ne oldu diye sordu. hoca vurdu dedim. haketmişdirsin dedi. o kadar kotuyduku cenem yemek yiyemiyodum. 2 gun boyunca pipetle corba icmişdim.
universitede lab. yazılıyız. bir kız arkadaşda bacağına kopya yazmış. hoca farketti. yanına cağırdı.
cıkar onu dedi.
neyi hocam .
bacagındaki kopyayı cıkar.
kopya yok hocam isterseniz acın bakın.
hoca burda sinirlendi. biraz tartıştılar. sonra karşı labaratuvarda bayan hoca vardı. cağırın dedi. kızda korkudan hocaya arkasını dondu. donuncede bizle karşı karşıya kaldı. sonra kaldırdı eteğini kopyayı cıkarıyo. hoca gostermemek icin bize bacagını acdı. sınıftaki herkez yazılıyı bıraktı kızı seyretti. sonra kız kurtardı kendini

alıntı değil...
__________________
