İstanbul kart (akbil) kullanan var mı ?
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- İstanbul kart (akbil) kullanan var mı ?
-
27-09-2022, 10:21:51Arkadaşlar bu mavi kart denilen aylık abonmanlık icin bayiye gonderdim arkadaşı fakat buna olmaz başvuru merkezlerinden oluyor demiş. Elimizdeki istanbulkart ile bayilerden aylık yaptıramıyor muyuz ? Aylık icin başka bir kart mı almak gerekiyor mavi kart deniyor sanırım ? Ona gore yarın başvuru merkezine gideceğim boş yere gitmeyeyim nette de bir yazı bulamadım. Elimizdeki kart eskiydi ondan mı dedi acaba kadın 6 senelik karttı