Arkadaşlar bu mavi kart denilen aylık abonmanlık icin bayiye gonderdim arkadaşı fakat buna olmaz başvuru merkezlerinden oluyor demiş. Elimizdeki istanbulkart ile bayilerden aylık yaptıramıyor muyuz ? Aylık icin başka bir kart mı almak gerekiyor mavi kart deniyor sanırım ? Ona gore yarın başvuru merkezine gideceğim boş yere gitmeyeyim nette de bir yazı bulamadım. Elimizdeki kart eskiydi ondan mı dedi acaba kadın 6 senelik karttı