selam arkadaslar , banlanan 3 adsensemden sonra ciddi bir dusus yasadım , bu dususu durdurmak ve kalkınabilmek icin telefonumu satiyorum. pinli adsenseler ile takas olabilir.
telefon 4 nisanda teknosadan alınmıstır. garanti belgesi kutusu kulaklıgı sarj aleti dahil hepsi kutusunda teslim edilecektir , ayrıca ekstra aldıgım kılıf hediyesi olacaktır. telefonu 900 tl ye aldım . sıfır ayarında 3 haftalık telefondur , hicbir ciziği cartı curtu yoktur , tamamen ihtiyactan dolayı satılacaktır , telefonu alırken satabilme durumu olacagını dusunseydim zaten almazdım.
telefonun fiyatı :750 TL'dir. (pinli adsense(kanal kapanması olmamak kaydı ile ) sahip arkadaslarla takas yapabilirim.
Not : Yeni baslayan ve bu işi surekli yapmak isteyenler arkadaslara tecrubelerimi aktarmak isterim , bir adsensede 5000 tl yi gecmeyin gectiğiniz zaman ona yeni kanal baglamayın , sonucta yeni adsense acmak cok zor birsey değil , her ne kadar aynı pc adsenselerimizi yonetiyoruz yada vds kullanıyoruz diyen arkadaslar olacaktır ama benim tavsiyem ayrı pc de adsenselerinize bakmanızdır. gun icinde sadece 2 defa adsensenize giris yapın , dukkanızın kasası gibi dusunun zırt pırt kurcalamayın. cerezleri silip silmemenizin adsenseye bir yararı yoktur sadece yeni gmail hesabı alırken isinize yarar modem resetlemeniz durumunda , azla yetinin ben 5000 tl civarında para kazandım ama hırs oldu , bunun sebebide bana skypede bazı arkadasların bu islerden xx.xxx , xxx.xxx rakamların kazanıldıgını bunu forum adminlerinin kazandıgını yada daha baska kendini belli etmeyen uyelerin oldugunu hatta cogunun tek kategoride 25 kanalı oldugunu , 10 videoyap yada ytkazan hesapları oldugunu soylediler. yani soyle dusunun 1 -eğlence kategorisinde 25 kanalı var 1 videoyap hesabına baglamıs gibi dusunun.
uzatmak istemiyorum adsenselerimin banlanmasından net olarak anladıgım bu işe asla guvenmeyin ana iş olarak gormeyin surekli gelir gelmez , adsense ve kanallarınızın kapatılmayacagını hatta ilerde basınıza daha baska durumların gelmeyecegini kimse garanti edemez.
herkese iyi forumlar. ben baskası gibi bot almak icin su bilgiyi su kategoriyi su fiyata vereceğim diye konu acabilirdim ama bunun yerine boyle bir konu acmanın daha doğru oldugunu dusundum. ayrıca telefonu alan kisiye gerekli kategori desteği tarafımdan sağlanacaktır. gunde minimum 20 tl kazanması icin elimden geleni yapacagım , iyi forumlar.
satılık samsung galaxy grand neo
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- satılık samsung galaxy grand neo