Arkadaşlar Ozgun kanal icin bu makinayı almayı duşunuyorum.
Yapacak olduğum iş ise stopmation ve claymotion ve bir video cekmeyi planlıyorum. ve ayrıyeten bu makinaya uygun en iyi program hangisi...