Merhabalar İstanbul/Maltepe/Cevizli Mahallesinde Dun gece motosikletim Bajaj 150F kapımın onunden calındı arkadaşlar buraya gorurseniz haber verin diye acmak istemedim cunku burada insanların sadece gormedim demesiyle geciştirmeyeceğini butun fikirlerini paylaşacagını biliyorum polise gittim başvurdum kamera yokmuş,bu hırsızlar motoru parcalarmı,satarmı bilen varmıdır icinizde ? Nasıl bir yol izlemebiliyim aralarına girip arasammı o itlerle muhabbete mi girsem bana calıntı motor lazım diye.
https://www.facebook.com/groups/cali...iklethaberleri
Motosikletim Calındı
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Motosikletim Calındı