zamanı geldi. Seni ram'inin alamayacağı kadar cok seviyorum. Sana karşı
butun "protectlerim disable" durumda. Seni ilk gorduğum anda formatlandım.
Butun cache'lerim durdu, shadow ram'lerle ayakta duruyorum. Bana oyle bir
sistem transfer ettin ki, hic bir komut artık beni senden ayıramaz. Senden
başka herşey benim icin "bad command or file name". Seninle coklu ortamlar
da dahil, her ortamda mutlu olabilecegimi biliyorum. Senin megahertz''in
beni de ateşliyor. Bakışların beni taa derinden "scan" ediyor. Sana cok
guveniyorum, bu mektubumu başkasina "forward" etmeyeceğini de cok iyi
biliyorum.
Ben, seninle evlenmek istiyorum Aslı. Seninle mutlu bir "ağ yapılandırması"
oluşturmak istiyorum. TCP/IP , netBEUI, IPX/SPX her turlu protokolde
uyuşuyoruz seninle, istediğin zaman ağ yapilandirmamiza Microsoft ağlari
icin istemci ekleyebiliriz. Biliyorum sen benden oldukca gencsin ama
tanıdığım iyi bir donanımci var, kendimi senin icin "upgrade" ettirebilirim.
Evleninceye kadar da soz; sana hic bir şey "insert" etmeyeceğim. Evlenmeden
once DR NORTON''dan randevu aldım, ikimiz de usulen bir virus taramasindan
gececeğiz. Merak etme hic bilmediğim lisanssız software'lerle ilişkim
olmadi. Senin icin hardware'i taş gibi diyorlar, ancak biliyorsun ki benim
icin software guzelliği hardware guzelliğinden onde gelir.
Aslı, seninle biz cok dvd'ler seyredeceğiz. Sana evlilik yıldonumunde 24
hızlı "rewritable dvd" alıcam. Pembe slotlu kasamız, icinde nurtopu gibi
hard disklerimiz olacak. Tatillerimizde ikimiz de birer windows gezgini
olacağız. Daha sonra da ver elini internet. Sana guzel gorunmek icin oyle
cok calışacağım ki, uc hafta sonra karşına 21 inch plazma ekran gibi
cıkacağım. Ondan sonra istersen beni duvarına bile asabilirsin. Akşamları
dizlerinin uzerinde bir laptop gibi yatacağım. Asla uyku moduna gecmeyeceğim
Aslı...
Biz seninle ışıkları kapatıp kucaklarımızda klavye sabahlara kadar chat
edeceğiz. Ancak ilk yillarda senden biraz tasarruflu olmani isteyeceğim,
onun icin screen saver, standbye modu vs. anlarsın ya acık dikkatli olmanı
isteyeceğim. Salonumuzun baş koşesine babamın eski 8 MHz 10 megabaytlık 8088
bilgisayarını koyacağım, malum şark koşeleri bana hep cok sıcak gelmiştir,
yanına da 5,25 lik disketler. O bicim nostalji olacak. Hatta yılbaşı
akşamları tetris falan oynayabiliriz. Kendimizi hep geliştireceğiz, zaman
hangi ram'i gerektiriyorsa uygulayacağız. Birbirimizden fikir download'unu
bir gurur meselesi yapmayacağız. Aramizda ayrı gayrı olmayacak, bu ağın
server'i benim demiyeceğiz hicbir zaman. Herkes birbirinin sorfune saygi
duyacak.
Hadi gel, onumuzde paylaşıma acılmış bir hayat var. Seni istemek icin
Server'ini gonderen o herifin sitesini ***** ettim, anasını da hack
edeceğim. Ben geleneklere sadık kalmak istiyorum şeker Aslı'cığım. TV
kartını kız tarafı alırmış. Seni, ceyiz sandığındaki emek emek doldurduğun
cd-rom'larla bekliyorum. Ben de sana xxx.com dan beş taşlı bir yuzuk
siparişi verdim bile. Nikahımızda da "real player" calacak... Home
page'indekilere de cok selam, her baytını opuyorum, CPU'm daima seninle.
Not: CPU'umdaki bu ateşi hic bir fan sonduremez. Eğer "connection" isteğime
"reply" etmezsen "partition"umu silip "boot" uma virus bulaştıracağım.
SIMDI BU MAILI KAPATABILIRIZ. are you sure (Yes/No/All)?
(verildiyse ozur) __________________
