Chapter 1:
Sağdaki saksının icinden tavşan Houdini'yi alın. Yerdeki cantanızı acın ve icinden su kabı ile havucu alın. Su kabını, sağdaki surahiden doldurun. Su kabını ve havucu artık kafesinde olan Houdini'ye verin. Odadan cıkarken cantanızdan kibritleri, kart destesini, sihir kitabını, cuzdan ve cep bıcağını otomatik olarak alacaksınız. Odadan cıkın, merdivenlerden inin ve tabloyu inceleyin. Soldaki kapının uzerindeki envelope'u inceleyin.
Sağdaki odaya girin, diplomalar, resimler ve diğer her şeyi inceleyin.
Evden dışarı cıkın, sağa gelin ve garaja girmeye calışın. Motoru calıştırmayı deneyin. Calışmayacak. Eve donun, malikanenin girişindeki tabelayı inceleyin. İceri girin, en soldaki kapıya girin. Evin hizmetcisi ile tanışacak ve kahvaltı edeceksiniz.
Konuşabileceğiniz her şeyi konuşun. Mutfaktan cıkın ve kapıdaki zarfı alın. Zarfta Dr'un sizden deney icin altı hasta bulmanızı istediğini soyleyen bir mesaj bulacaksınız. Bu konuda konuşmak icin hizmetciye gidin. Konuşmanın sonunda size cep telefonunu verecek. Odanıza donun, cantanızdan ailenizin fotoğrafını alıp, komodine koyun. Evden cıkın, sağa gidin. Oxford'a gideceksiniz.
Cornmarket Street'den sağa donun ve The Black Wand adlı yere girin. Sağda duran bulmaca makinelerine bakın. Daedalus Club logosunu bulup, tıklayın. Mephistopheles logo'ya uc kere bakınca gelecek. Bu arada ortada bulunan makinede oyun oynayarak 21 rakamını oluşturmaya calışın. Bunu yaptığınızda odulunuz Daedalus Club'tan bir bilmece olacak. Mephistopheles ile tum secenekleri konuşun.
Ana caddeye gelin, Carfax Tower'ı yakından inceleyin. Kapısından iceri girin. Yukarı cıkacaksınız. Manzaraya bakın. Sonra kapıyı kapatın. Kapının ardında bir kutu bulacaksınız. Kibritleri kutunun altında kullanın. İlk bulmaca parcanız olan Fire'ı alacaksınız. Sokağa geri donun. Solda, duvarda okul sembollerinin olduğu bir tabela var. Christ Church College'ı bulun. Haritaya gecin. Christ Church College'a gidin. Ortadaki havuzun icerisinde bir Black Box var. Acın. Havuzdan biraz su alıp, bunu acılmış olan kutuya dokun. Water adlı bulmaca parcasını buldunuz. Bu bulmaca size bahceye gitmeniz icin bir ipucu verecek. Aşağıdan cicek bahcesine gidin. Tum cicekleri inceleyin. Sağ alt taraftaki cicek tarhını iyice inceleyin. Goruntu yakınlaşınca mat ve Earth bulmaca parcasını bulana kadar kazın. Şehir merkezine geri donun. Queen Street'e gidip Windy Dog tabelasına bakın. Pub maalesef ki kapalı. Cevrede bulduğunuz oğrencilerle Dr'un istediği test hakkında konuşun. Dr.Styles'ı duyanlar hemen kacacak ya da tersleyecekler. Tum oğrencilerle konuşunca yerde bir kağıt bulacak ve St. Edmund'da yeni oğrenciler icin bir buluşma olduğunu oğreneceksiniz.
St. Edmund'a geldiğinizde iki oğrenciyi tartışırken bulacaksınız. Harvey ile konuşun. Sizden Lisa'dan DVD'sini almanızı isteyecek. Magic Book'tan (Buyu Kitabı) Smoke and Mirror buyusunu okuyun. Empty Cartige'ı left sleeve'a saklayın. Lisa's Tape'i right hand'e alın. Blank Tape'i left hand'e alın. Distracted'a tıklayın. Blank Tape'i right hand'e alın. Lisa's tape'i left sleeve'e koyun. Eğer hepsini doğru yaptıysanız sihirbaz asası ikonuna tıklarsanız numaranız işe yarayacaktır.
Şimdi solda, bankta oturan Angela ile konuşun. Magic (Spell) Book'unuza bakın. Angela batıl inancları olan biri. Fortune telling trick işinize yarayacaktır. Pay phone'a yakından bakın. Numarayı telefonunuza alın. Telefonu inventory'nizden acın, phone off'u secin, menu'den key tones'u secin. Şimdi, spell/magic book'u kullanam vakti. Phone'u left hand'e alın. Distracted yapın. Phone'u left hand'e alın (manipulate). Cell phone'u left arm'a alıp kaybedin. Numara işe yararsa, deney icin Angela'yı da kandırmış olacağız.
Şezlongda yatan Helena ile konuşun. Sonra Charles ile konuşun (bankta oturuyor). Banktaki letter'a bakın. Banktaki kitaba da bakın. Charles ile book (Iliad) ve letter hakkında konuşun. No letter secret numarasını yapacağız. Distract'ı secin. Letter'ı left hand'e alın. Letter'ı left arm'a alın. Letter'ı alınca, şehir merkezine gidin. Yerlerden cıkan buharlara letter'ı tutun. Zarf acılacak. Dr'un envelope icinde bulunan card'ını letter'ın icine atın, değiştirin. Şimdi, St.Edmund'a donun. Numaranıza devam edeceksiniz. Letter'ı right hand'e alın. Distracted yapın. Letter'ı Charles'a geri verin. Helena'ya donun ve konuşun. Dort adet gonullu buldunuz. Herşeyi eksiksiz yaptıysanız Dr.Styles tarafından aranacak, bir gonulluyu onun bulduğunu, son gonullunun de biz olacağımızı oğreniyoruz. Bu şekilde ilk chapter bitiyor ve ara sinematik ekrana geliyor.
Chapter 2
Kahvaltı ettikten sonra hizmetci ile konuşmayı deneyin, Gazeteye bakın. Dun geceki deneyin bir şeylere sebep olduğunu goreceğiz. Haritada yeni cıkan At yarışı pistine gidin. Eddie ile tum konularda konuşun. Black Wand adlı mağazaya donun. Mephistopheles ile konuşun. St. Edmunds Hall'e gidip oğrencilerle konuşun. Artık sağdaki kutuphaneye (Library) gidebileceğiz. Helena ile konuşun. Kutuphane kimlikleri (ID) hakkında konuşunca size, eskisinin hala kendisinde olduğunu ama cok cirkin gozuktuğunu soyluyor. Şimdi guzel ve cirkin gozuktuğu kimliklere ucer tane yorum yapın. Birinde kotu eleştiriler, birinde ise iyi eleştiriler yapın. Şehir merkezine donup standttan cicek satın alın. Black Wand'a donun ve noise maker satın alın (sağdaki rafta). Noise maker'ı kutuphanedeki (girişin sağında) shredder'a koyun.
Şimdi Helen'a sihir numarası yapma vakti. Remote control'u left hand'e. Helena'nın identity'sini right hand'e. Sağ eli manipulate edin. Distract yapın ((Misdirect). Remote control'u right sleve'a koyun ve manipulate edin. Herşeyi doğru yaptıysanız kimliklerden birini ele gecireceksiniz. Kimliği makinde kullanıp iceri girin. Librarian ile konuşun. Sağdaki bilgisayara gidin. Articles'ı okuyun. Bir article kayıp. Librarian ile bu konuda konuşun. Dread Hill'e geri donun, Mrs. Dalton (hizmetci) ile Dr. Styles'ın olmuş karısı ve kaza hakkında konuşun. İlk bolumde ustune zarf asılı olan kapıdan girin, aşağı inin, soldaki Main Lab'e girin. Masadaki Dr'un bıraktığı notun tamamını okuyun. Şimdi File Cabinet'a gidin, elinizdeki dosyanın adı hangi harf ile başlıyorsa, o harfin olduğu cekmeceye tıklayarak dosyalama yapıyoruz. İşiniz bitince tum cekmeceleri kontrol edin ve okunabilen dosyaları okuyun.
Haritada yeni beliren Radcliff Hospital'a gidin. Susan's Office'e girin. Susan ile konuşun. Konuşmadan sonra Mr. Headley ile konuşacaksınız. Herşeyi konuşunca tekrar Susan ile konuşun. Soldaki dosya dolabından sizdeki eksik dosyayı almak icin bardağın icindeki anahtarı almalısınız. Bottomless Cup numarasını yapacağız. Black Wand dukkanına geri donun. Magnet (mıknatıs)'ı satın alın (sağda). Susan'a donup sihir numaramızı yapalım: Magnet right hand'e. Coffee cup'u left hand'e. Coffee cup'ı right hand'e. Right hand'deki cup'ı manipulate edin. Manipulate yapın. Key'i left hand'e alın. Key'i left sleeve'de kaybedin. Şimdi sırada bir numara daha var. Black Wand'a donun ve raflardan satın alabileceğiniz uc objeyi (biri kesik parmak) satın alın. Inventory'nizde hepsini birleştirin.
Hospital'e donun. Susan'ın odasında, masadaki mektup acacağını inceleyin. Odadan cıkın. Sağdaki Kitchen'a girin. First aid kit'e bakın. Alın ve soldaki tepsinin arkasına saklayın. Susan'ın ofisine donun ve yeni sihire başlayın. Letter knife (opener)ı left hand'e alın. Left hand'deki opener'ı manipulate edin. Misdirect yapın. Left hand'deki opener'ı manipulate yada misdirect edin. Sihir işe yarayınca anahtarı alacaksınız ve Susan'ı uzaklaştıracaksınız. Susan gidince anahtar ile soldaki dosya dolabını acın, belgeyi alın ve fotokopi makinesinde kopyalayarak, kopyayı alın.
Ofisten cıkınca Malik ile konuşacaksınız. Dread Hill'e donun. Inventory'nizden ciceği odanızdaki vazoya koyun. Main Lab'e inin. C sekmesi altında Condolence ile ilgili belgeyi bulacaksınız. Bu belgeyi (kart), ofisten caldığınız belge ile karşılaştırın. Abraham haric tum isimlerin ustunu cizin. Abraham (Abram) Dr.Styles'ı onaylamayan ve ona duşman olan kişi. Masadaki kurumuş cicekleri nventory'nizdeki cicekler ile değiştirin. Ana şehre donun. İlk chapter'da giremediğimiz Windy Dog pub (bar)'ına girin ve barmen ile konuşun. Ama once sağdaki Horn'u incleyin. Horn dahil tum konuları konuşunca, Horn'a gidin ve ufleyin. Ağız kısmını inceleyin ve barmen ile konuşun. Size Horn'un ağız kısmını verecek. Bunu Horn'a takın ve tekrar ufleyin. Deadalus'un bilmecesinde bir parca daha cozmek uzereyiz. Christ Kilisesi'ne tekrar gidiyoruz. Soldaki kapıdan girin, tour guide ile konuşun. Altar kısmına gidin, Baptism pool'u inceleyin. Sağdaki switch'i calıştırın.
Pool'da cıkan bag'i alın. Yeni bir bilmece paracası - kağıt buldunuz. Inventory'nize gidin. Kağıtlara tıklayın ve sağ click ile kağıtları doğru şekilde birleştirin. Carfax Tower (şehir merkezinde)'a gelin ve buradaki telefon klubesine girin. Telefon ahizesini kaldırın ve 58 327'i (Judas'ı temsil ediyor) arayın. İlk Deadalus bilmecesini cozdunuz. Coin'i alın. Boylece ikinci chapter'da guzel bir cinematic ile bitiyor.
Chapter 3
Bu bolumde Dr. Styles'ı oynuyoruz. İlk olarak evin dışında, sağdaki garaja girin. Motorsikleti inceleyin. Mutfağa gidin ve Mrs. Dalton ile tum konularda konuşun. Main Lab'e inin ve File Cabinet'e bakın. Odadan cıkın, soldaki kapıda inventory'nizdeki key (anahtar)'i kullanarak ozel labaratuvarınıza girin. Zil calacak, yukarı cıkın ve size gelen paketi alın. Ozel lab'ınıza geri donun, soldaki masayı inceleyin. Mektubu ve kitabı (uc işaretli sayfayı da) okuyun. Masa uzerinde, soldaki makineyi solundaki harf makinesine bağlayın. Makineyi calıştırın. Şimdi, 0'ı 99'a getirin. 1'den 26'ya kadar (26 dahil) aynı bırakın ( % olarak gozukecek işaret) ve 27'den 39'a (39 dahil) 0'a ayarlayın. Ekrandan cıkın, masa ekranında, sağdaki makinenin uzerindeki red button'a (kırmızı duğme) basın. Harf makinesini inceleyin. I harfi gozukecek. Tekrar inceleyin, M harfi gozukecek. Eğer M harfi gozukmezse, masa ekranından cıkın, tekrar girin, tekrar inceleyin. Arkada duran beyaz yazı tahtasını inceleyip, okuyun. Tank control'e sağ tıklayın, inceleyin. Karınızı hatırlamak icin bazı objelere ihtiyacınz var ve bunlar olmadan tank'ı calıştıramazsınız. Kendi odanıza donun (evin ust katı, sağda), soldaki aynaya (mirror) iki kez bakın, inceleyin. Alt kata inin (Ana hol - Foyer) , sağdaki odaya girin. Masanın uzerindeki fotoğraf kutusunu inceleyin. Tum fotoğrafları tek tek, ikişer kez inceleyin. Arada cinematic'ler girecek.
Odanıza donun. Banyoya girin. Aynanın sağındaki dolabı acın ve şampuana tıklayın,koklayın. Inventory'nizde şampuana tıklayın, inceleyin.Bir muzik ile ilgili hatıranız canlanacak. Banyodan cıkın ve aynanın solundaki closet'e girin. Karınız Laura'nın beyaz elbisesini inceleyin. Sağdaki cekmecelerin hepsini inceleyin. En alttaki cekmeceden bornozu alın, altındaki mayoyu bulun, inceleyin. Bir hatıra daha. Alt kattaki dining room'a gidin. Soldaki muzik sistemini inceleyin. İcindeki doğru CD'yi bulun. Mahzene inin, soldaki Vine kısmını inceleyin. Hangi şarabın doğru şarap olduğunu bulmalısınız. Ozel lab'ınıza girin, bilgisayarınızdan tum videoları izleyin. 08.08.2005 videosundan Laura'nın 1972 doğumlu olduğunu oğreneceksiniz. Fotoğraflardan ise Loire Valley'i oğrenmiştik. Şimdi, bilgisayardan Vine programına girin. Dry, Red, 1972, Loire'i secin. Uc şaraptan biri, bizim istediğimiz ise 94 no'lu şişe. Vine kısmına geri donun, 94 nolu şişeyi alın.
O ozel gecede icilen şarabı da bulduk. Tum anılar tamam olduğuna gore Tank'a gidebiliriz.Tank Controller'da CD butonuna tıklayın. Sağ altta acılan CD gozune, daha evel aldığımız muzik cd'sini koyun. Soldaki ağza şampuanı dokun. Tank cover'ı butona basıp acın, sonra da tank'a girerek gecmişe donun. Anılar denizinden sonra, ana holun sağındaki kapıdan girin, daha evel baktığınız fotoların en sonuncusuna (Dr.Styles ve Laura yanyana ve arka planda mavi bir duvar var) bakın. İnceleyin. Laura'nın anılarda bahsettiği mavi şeritler bu fotoda var. Ozel lab'ınıza donun. Scanner'ı acın, fotoğrafı scan edin. Sırası ile Edit, Colors, Sharpen ve Contrast'a tıklayın. Kazanın olduğu O gece cekilen bu son fotoda, arka planda karanlık bir figur ortaya cıkıyor. Mutfağa gidin, sağ duvardaki mantar panoya bakın ve Inspctor'un kartını inceleyin. Bu kazayı araştıran dedektifin kartı. Ana hole donun, dedektifi arayın. Dedektif size, o gece carpan arabanın freninin eridiğini ama arabanın geri kalanında yanık olmadığını soyleyerek, işi iyice karanlık bir yone cekecek!
Chapter 4
Dr. ile olan sahneden sonra aşağı inin, mutfağa girin ve gazeteyi okuyun. St. Edmund Hall'e gidin, Lobby'e girin. Gorevliye Helena'dan arakladığımız okul kartını gosterin. Aşağı soldan yuzme havuzuna gidin. Soldaki bankın uzerinden fotoğrafları alın, inceleyin. Filter'ı ve havuzu iki kere inceleyin. Havuz gorevlisi ile iki kere konuşun.
Lobby'e geri donun. Gorevlinin solundaki, duvarda duran listeye bakın. No: 106'da dun akşam olayı yaşayan bayan oturuyor. Soldan bir kat yukarı cıkın, kız ile her konuda konuşun. Helena'dan gelen telefondan sonra St. Endmund Hall'de diğerleri ile buluşacaksınız. Deneyi bırakmak istiyorlar. Black Wand'a gidin. Flash powder dahil dort tane obje satın alacaksız. (Uc tanesi sağda, bir tanesi soldaki dikey rafta). Itemlardan tel, powder ve diğer kalan item'ı inventoryniz de birleştirin. St. Edmund'a donun, Lobby'e girin, sağdan Gym'e gelin. Duvardaki saat listesine bakın. Sonra hem dressing room hem de giriş kapısına hazırladığınız tuzağı yerleştirin. Radcliff Hospital'a gidin, Susan ile Malik hakkında konuşun. Susan'ın telefonuna bakın. Numarasını cep telefonunuza kaydedin. Ayrıca Dr. Linkweller'ın da dahili numarası olan 11'i oğrenmiş oluyoruz. Black Wand'dan aldığımız telefon ajanına benzer item'ı birazdan kullanacağız. Şimdi Susan'ın odasından cıkın ve en son aldığınız telefon numarasından Linkweller'ı arayarak odasından cıkartın. Soldaki odaya girin. Herşeyi inceleyin.
Telefon ajanı aletini (spy) telefona takın. Black wand'a donun adam ile konuşun. Size testteki kişiler ile ilgili akıl verecek. Christ Church Cathedral'e gidin, sağdan girin. Angela ile her konuda konuşun. Yeni bir item alacaksınız. St. Edmund Hall'e gidin, Lobby'e girin. İlk kata cıkın. Soldan tuvalet kağıdını alın (burun mendili). İkinci kata cıkın. Charles'ın odasına girmeniz lazım ama arkadaşı izin vermiyor. Divide and Rule numarası ile onu oyunda yenmemiz lazım. Bu kart oyununda yapmanız gereken şey,uc kere kazanmak. Bunun icin ilk secip, sağ alta ayırdığınız kartın, en son kalan kart olmasını sağlamalısınız.
Kazanınca odaya girebileceksiniz. İceri girince fotoğrafı inceleyin. Telefonunuzu kullanarak, annesinin telefonunu kaydedin. Masanın uzerindeki bilim dergisini inceleyin. Drawer'ı inceleyin. Odadan cıkın. 202 no'lu odanın kilidini inceleyin. Ucuncu kata cıkın. 302 no'lu odayı calın. Yanıt veren olmayacak, iceri girmenize izin vermeyecek olan kişi ile konuşun. Eğer Black Wand'dan Noise maker'ı almadıysanız, alın. Cıkışta Harvey sizi rahatsız edecek. Tekrar geri donun, ucuncu kata cıkın. Noise maker'ı tuvalet kağıdına sarın, 302 no'lu kapının altından atın. Sonra inventory'dan kumanda ile cihazı aktif edin. Gorevli odayı acıp iceri girince, kapının kilidini acın. Gorevli gidince iceri girin. Masadaki script'i inceleyin. Odadaki herşeyi tek tek inceleyin. 102 no'lu odaya gidin. Yerdeki boya kutusunu iterek iceri girin. Masadaki camera'ya bakın. Yatağın altındaki kutuyu inceleyin. Helena iceri girecek. Her konuda konuşun. Camera'yı da sorun. Dread Hill'e gidin. Korkutucu olaydan sonra Dr. Styles ile her konuda konuşun.
Black Wand dukkanın gidin. 21 Makinesini yenerek yeni puzzle'ı alın, okuyun. Alice in Wonderland ile ilgili bir ipucu var. Queen street'e gidin ve Alice shop'a girin. Tum post card'ları inceleyin, London Map'i satın alın. Mad Hatter'ın posterine bakın. Cheshire cat'e bakın. Dişlerinde SMILE yazın! Ağzı acılacak ve Universite Muzesi icin bir bilet ve yeni bir puzzle parcası verecek. Haritada yeni cıkan Muze'ye gidin. Soldaki Dodo egg'e bakın ve alın. Ortadaki koltuğa Dodo egg'i koyun ve ustune oturun. Yumurta acılacak ve Hogwarts Buyuculuk Okulu'ndan bir davetiye(!) alacaksınız.
Muzeden, kutuphaneye (Library)'e gidin. Gorevli ile Hogwarts hakkında konuşun. Sizi Christ Church'e yollayacak. Soldaki Dining Room'a girmeye calışın ama kapalı. St. Edmund Hall'e donun, oğrenciler ile konuşun. Fruit Bowl numarasını yapın ve urkutucu bir cinematic ile bu bolumu de bitirin.
Chapter 5
Odanızdaki cabinet'e girin, white dress'in poşetine bakın. Elbise kaybolmuş. Ozel lab'ınıza donun, beyaz tahtayı ve tum yazıları inceleyin. Kelime makinesine ve yeni harflere bakın. Bilgisayarda Sam'in deney raporlarına bakın. Main lab'a donun. Oradaki bilgisayara bakın. 2 adet secenek var. Birincisinde 11:30 ve 45'i secin, ikincisinde 11:42 ve 30 u secin. Şimdi Dr. Ramusskins'in evine gidin, her konuda konuşun. Dread Hill'e donun, mutfakta Mrs. Dalton ile konuşun. Timmons park'a gidin.
Sağdaki ağacı inceleyin. Ağactaki kazınmış kısma bakın. Sağdan gidin. Playground'a ulaşın. Ice Cream vendor'a gidin, Orange ice cream alın. Inventory'den tadın. Sağdan Gardenia'ya gidin. Bush'ları inceleyin. Kucuk kız gelecek ve ciceği alacak. Onu takip edin ve playground'a gidin. Kızla konuşun. Sağ arkadaki ağacın altında bulunan elmaları alın. Kıza juggling yapın. Yerden ciceği alın.
Kopruye donun, ileri gidin ve boathouse'a ulaşın. Accordion player'ı inceleyin, konuşun ve eşinizle daha evel dinlediğiniz şarkıyı calmasını isteyin. Bir kayık kiralayın. Dread Hill'e donun. Private lab'a girin. Scanner'ın solundaki ajandayı (2002) inceleyin. Helborn ile ilgili kısma bakın. Mutfağa donun ve mantar panodan Helborn'un numarasına bakın. Foyer'daki telefondan Helborn'u arayın. Haritadan Simon Helborn'a gidin. Hipnotize edileceksiniz. Sırası ile şu secenekleri sececeksiniz.
"Showered"
"breakfast with Headley"
"In a Café,"
"neural connections in babies"
"office hours"
"Female"
Hipnoz bitince Dread Hill'e donun ve Mrs. Dalton ile konuşarak bu bolumu bitirin.
Chapter 6
Dr. Styles ile konuşun. Angela ve Helena'yı incelemenizi isteyecek. Evden cıkın. Telefonunuz calacak ve Linkweller'ın konuşmasını dinleyeceksiniz. Radcliffee'e gidin. Linkweller'ın ofisine gidip konuşun. Bodleian Library'e gidin, kartınızı kullanıp iceri girin. Harvey ile konuşun. Shredded and Restored Newspaper numarasını yapacağız. Gorevlinin yanındaki paper'ları alın. Numarayı Harvey uzerine uygulama vakti. Paper'ı left sleeve'e alın. Harvey's paper'ı right hand'e alın. Paper sack'i left hand'e. Harvey's paper'ı left hand'e alın. Misdirect yapın. Paper stack'i right hand'e alın. Harvey's paper'ı left sleeve'e alın. Right hand'deki paper stack'i manipulate edin. Numarayı uygulayın. Christ Church Gardens'a gidin, Charles ile konuşun. Telefonu kullanıp Charles's Mum'ı arayın. Black Wand'a gidin. Mep. size bir hediye verecek. Raftan kaybolan murekkep'i (ink) alın. Dukkandan cıkın. Helena gelip, dukkana girecek. St. Edmund Hall'a gidin. 3. kata cıkın. Fuse box'ı inceleyin.
Fuse box'ı kullanmayı deneyin. Yerdeki cups and ball'u alın. Cup and Ball Psychic numarasını oradaki tamirciye yapacağız. Doğru bardağı deneme ve yanılma yontemi ile bulun. Adam ile konuşun ve coffee isteyin. Tamirci gidince fuse box'ın duğmesini kapayın. Soldan Graduate Wing'e girin. Malik ile konuşun. Angela'nın odasına girin. Oda arkadaşı ile konuşun. Last Great Disappearing Ink numarasını yapın. Angela's Father fotosunu inceleyin. Hair dye'ı inceleyin (hepsi sağ masada). Tum fotoğraflara bakın. Soldaki desk drawer'ı acın. Student records'u okuyun. Wedding Magazine'i inceleyin. 1. kata inin. Helena's key'i odasının kapısında kullanın. Masadan hairpin'i alın. Desk drawer'dan letter'ı alın. Yatağın altındaki box'ı inceleyin, hairpin ile box'ı acın. Şişleri ve şırıngayı inceleyin. Masanın uzerindeki theater program'ı inceleyin ve alın. Dread Hill'e gidin. Main Lab'e girin. Dr. ile Angela ve Helena hakkında konuşun.
Mutfağa gidin. Main lab'e doğru gidin. Dr. Helborn ile konuşun. Laura hakkındaki notu araklayacaksınız. Hallway'e gidin, her şeyi inceleyin. Evden cıkın, sola gidin. Tower'ı inceleyin. Statue'u inceleyin. Tower key'i heykelin altından alın. Key'i kapıda kullanın. Dust'ı inceleyin. Ust kata cıkın. Sandalye'yi inceleyin. Window'u inceleyin. David's Bedroom'u inceleyin. Mutfağa gidip, Mrs. Dalton ile konuşun. Flour'u alın. Tower'a donun, en ust kata cıkın, cama flour'u serpin. Garage'a gidin,bike'ı inceleyin. Mrs. Dalton ile mutfakta konuşun. Black Wand'a gidin, Mep. ile konuşun. Horspath Track'e gidin ve Eddie ile konuşun. Soldan Discus'u inceleyin ve alın. Dread Hill'e gidin. Main Lab'e gidin ve Dr. ile konuşun. Black Wand'a gidin ve Mep. ile yine konuşun. Telefonunuz ile Helena'yı arayın. St. Edmund Hall Quad' a gidin ve Lambs (deney grubumuz) ile konuşun.
Dread Hill'e gidin, telefonun yanından Invitation'ı alın. Christ Church'e gidin ve Dining Hall'e girin. Sağ tarafa gidin, şomineyi inceleyin. Soldaki demir cubuğu inceleyin. Sağdakini iki kez inceleyin. 3 kere sağdaki kafayı cevirin. Piece of gold'u alın. Şominenin ustunden Hogwarts Certificate'i inceleyin. Odanın soluna gidin, tabloları inceleyin. Tablonun altındaki dikdortgen isim sekmesini okuyun. Ortadaki tablonun sağ altındaki Daedalus logosunu iki kez inceleyin. Book'u iki kez inceleyin. Pocketknife ile book'u kesin. Toplamda dort kez resmi keseceğiz ve puzzle'ın son parcasını alacağız. Inventory'de puzzle kağıtlarını birleştirin.
Christ Church Meadows'a gidin. (Garden'da sağdan ya da soldan buraya gelebilirsiniz.) Rabbit hole'u bulacağız. Nehir kenarında, nehirin onunde bulunan citin yakınında hole'u bulabilirsiniz. İcine girin. White Rabbit'i inceleyin. Diary'nizi inceleyin. Alice in Wonderland mage'i okuyun. Keypad uzerinde LEWISCARROLL yazın. C Railer Swoll coin'ini alın. Coin'in uzerindeki locations'ları inceleyin. Betrayers Price coin'ini inceleyin ve yine locations'a bakın. Map of London'ı inceleyin.
*House of Parliament.
*ST. Paul's Cathedral
*British Museum on map.
*Buckingham Palace.
noktalarını işaretleyin. Ardından Buckingham Palace ile ST. Paul's Cathedral'ı ve British Museum ile House of Parliament'ı birleştirin. Daedalus Club'ın yerini bulduk.
Haritadan cıkın ve bolumu bitirin.
Chapter 7
St. Edmund Hall'e gelin, Lobby'e girip, sağdan Dining kısmına girin. Odanın sağındaki Hole'e bakın. Inventory'nizdeki disk'i hole'e sokun. Dedektif ile konuşun. Lobby'e donup Angela ile konuşun. Soldaki gorevli ile Sam hakkında konuşun ve Dread Hill'e geri donun. Mutfakta, Mrs. Dalton ile konuşun. Sam'in odasına gidin ve backpack'ini inceleyin zarfı alın, okuyun. Soldaki drawer'ı arayın, fake ID'yi bulun. Foyer'a donup telefon edin. Sam'in odasına donup sağdaki aile fotosuna bakın.
Main lab'e gidin. Computer'ı kullanın ve session 3'e (11:30 ve 30) ve session 4'e (4:30 ve 45) bakın. Private lab'e gidin. Kelime generator'a bakın. Yeni harfler var. Masaustu bilgisayaranızdan Power of Brain dosyasını acın, print edin. Main lab'e donun, session 3 ve ya 4'te yaptığınız ayarı yapın ve az evel print ettiğiniz kağıdı ekrandaki goruntuye yerleştirin. Ortada meydana cıkan parıltılı kısma tıklayın.
St. Edmund Hall'e donun ve oğrenciler ile konuşun. Telefon gelecek. Black Wand'a gidin. Camdaki postere bakın, posteri alın. St. Edmund Hall'deki dedektif ile yine konuşup Club'ın adresini sizin icin oğrenmesini sağlayın. Haritanızda Daedalus Club'ın simgesi cıkacak. Buraya gidin, soldaki kapıyı calın, cıkan sihirbaza posteri gosterin ve oldukca epik bir bolum sonu cinematic'i ile bu bolumu noktalayın.
Chapter 8
Sam'e geri donduk. Aşağıdan bar'a gidin. Bartender ile konuşun. Tablolara bakın, patron(s) ile konuşun. Yerdeki newspaper'ı okuyun. Artık okulda neler olduğunu oğrendiniz. Sola gidin ve Dr'a kapıyı acan sihirbaz ile konuşun. Sağa, bolume başladığınız yere donun ve Devil Machine'i inceleyin. Sol boynuzu bir, sağ boynuzu uc kere cevirin. Işık Heaven ve Limbo arasındaki noktaya geldiği an soldaki lever'ı cekin. Yeni bir Grand Game'e girmiş olduk. Heart Room'a geldiniz.
En dipteki odaya gidin, heykelleri ve puzzle'ı inceleyin. Şimdi sağdan ucuncu odaya gidin. Sağdan ikinci odaya gidin. Şimdi de satranc odasındasınız. Ortadaki big buttton'a basın. Soldaki ikinci odaya girin. En dipteki odaya girin. Olumcul bir gelişme sonrası(!) soldan ikinci sonrada soldan ucuncu odaya girin. Heart room'a donunce sağdaki tablonun altında bir kutu goreceksiniz. İnceleyin, acın, icinden cıkan kalbi okuyun. Tabloyu da inceleyin. Soldaki ilk kapıdan girin.
Odanın en dibine gidin ve Atlas heykelini (sağdaki) inceleyin ve itin. Sağdan birinci (ilk) ve sağdan ucuncu kapıdan gecin ve en dipteki odaya girin. Olumcul yere geri donduk ama Atlas bizi kurtardı. Heykeli inceleyin, icinden Purpl Key'i alın. Iron maiden, kuru kafa ve testerelerin olduğu odaya geri donun. Iron Maiden'ı inceleyin. Tabloyu inceleyin. Odanın dibinde duran Hand Cuffs kutusunu inceleyin, alarmını inceleyin. Birkac inceleme sonrası kelepceleri alabileceksiniz.
Soldan ucuncu ve soldan birinci odadan girin. Birkac kez bataklığa ve plakalara tıklayın. Handcuffs'ı bu tahtalarda kullanın, iki kez kullanınca Sam yoluna devam edecek. Green key'i alın. Buradan cıkın, sırayla sağdan birinci, sağdan ucuncu, sağdan ikinci odaya girin. Soldaki ilk odaya girin ve Daedalus Club'ın onune cıkın. İceri girin, barda, en solda duran Sihirbaz ile sonuna kadar konuşun.
Devil Machine'e donun, aynı işlemi yapıp, puzzle odasına donun. Ucuncu sağ ve ikinci sağ odaya sırası ile girin. Tabloya bakın. Farklı yonler gosteriyorlar. En dipteki odadan girin. Şimdi aynalı bir oda labirentindeyiz. Yapacağınız şey sağ ya da soldaki aynalardan tek tek ilerlemek. Her zaman en kucuk gosteren aynanın yonunden gidin. Orange Key'e ulaşacaksınız, alın. Herhangi bir yonden cıkarak odayı terk edin. Şimdi de en kucuk gozuken silueti, golgeyi takip edin. Konuşma fırsatınız olduğunda golge ile konuşup durmasını soyleyin.
En kucuk siluetleri izleyerek finalde surpriz biri ile karşılaşıyoruz, Helena! Konuştuktan sonra Heart Room'a donun (ikinci sol, sonra da ucuncu sol). Kapı uzerindeki panelde sırası ile; orange, green ve purple key'leri kullanarak, son Grand Game'i de bitirin. Bir kez Mephistopheles'e tıklayın. Odadan cıkıp Heart Room'a donuyor ve sağdan ucuncu odaya giriyoruz. Solda silah olan bir kabin var. Birkac tıklama ile silahı alıyoruz. Şimdi Mephistopheles'in olduğu odayad donup silahı uzerinde kullanıp itiraflarını dinlemek istiyoruz. Ama bize izletilen film her şeyi değiştiriyor: Gercekten de buyu var! Laura geri donuyor! Sam yangından kurtulunca malum kişiyi izlemeye başlayacağız.
Cathedral'e gelince inventory'nizdeki fairy figure'u Mep'in hediye ettiği lantern ile birleştirip sunağın onunde duran surpriz kişi uzerinde kullanıyoruz. Şimdi Dr. Styles'a geciyoruz. Sağdaki switch'i cevireceğiz. Ve boylece bu huzunlu ve karanlık hikayeyi melankolik bir cinematic ile noktalamış olacağız.
Bu arada, credits kısmından sonra kucuk bir sahne bize yen bir devam oyununu mujdeliyor.
Gray Matter Cozumler ve Detaylar
Oyun İncelemeleri0 Mesaj
●3 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Teknoloji Forumları
- Oyun Dünyası
- Oyun İncelemeleri
- Gray Matter Cozumler ve Detaylar
-
12-09-2022, 17:05:39