Bu metot en gecerli jant boyama metodu olarak gorulur. Aşamalardan oluşur maddeler halinde aşamalarda bahsedelim:
Jantlar Sokulur. Kumlamaya yollanır. Kumlamada boyasız hale getirilen jantların gerekli kısımlarına macun cekilir. Macunlar zımparalanır. Astar atılır. Astar zımparalanır. Son kontrol yapılır. Gerekli yerlere ince yoklama macunu cekilir. Boya atılır. Vernik atılır.
Bu yontem cok fazla sabır ister ve diğer yontemlere gore daha maliyetlidir. Bircok kişi jantlarını boyamak istediğinde zımpara yapıp direkt olarak boyamaktadır. Bu şekilde boyanan jantlarda ezikler ve deri cizikler kaybolmayacaktır. İlk boyandığında goze hoş gelse de zamanla uzerindeki boya atacaktır ve kotu bir gorunume sahip olacaktır. Jantlarınızı sağlıklı bir şekilde boyatmak icin sokmeniz gerekmektedir. Sokulen jantların uzerindeki tum boyanın kalkması icin kumlama işlemi gerekir. Kumlama sonrası jantlardaki ezikler cizikler cok daha belirgin bir hale gelir. Bu bozuk yerlere macun cekilir. Zımparalanarak puruzsuz bir yuzey elde edilir. Boyanın temelinin sağlam olması icin jantlar astarlanır. Astar kuruduğunda dış kısmı puruzlu olur. Astar zımparalanır. Gozden kacmış olan bazı yerler yoklama macunu ile doldurulur. Jant boyanır. Sonra vernik atılır. Son olarak aracınıza montajı yapılır.
Jant Boyası ile Boyama İşlemi
Aksesuar, Tuning, Parça0 Mesaj
●3 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Teknoloji Forumları
- Otomobil Forumları
- Aksesuar, Tuning, Parça
- Jant Boyası ile Boyama İşlemi
-
12-09-2022, 01:29:32