Lastiklerinizi yeniden kaplamak, lastik omrunu uzatmak icin ekonomik bir secim gibi gorunebilir. Ancak durum boyle olsa da bunun yeterince guvenli olduğunu nasıl bileceğiz? Burada cevap icin devreye Tuketici Raporları giriyor. Ve Tuketici Raporları, bir lastiği yeniden kaplama işleminin, aşınmış bir lastiği alıp ona yeni bir lastik sırtı uygulamak anlamına geldiğini soyluyor. Bu işlem eski bir lastiğin omrunu uzatabilir, ancak yeni bir diş sağlar. Tuketici Raporları lastik programı lideri Ryan Pszczolkowski, “Bu, on lastiklerin kullanıldığı gunlerde, araba lastiklerinden yalnızca 16 bin – 32 bin km yol aldığınızda yaygındı. Gunumuzde neredeyse tum araba lastikleri daha uzun omurludur. Radyal lastik tasarımı, uygun şekilde bakımı yapıldığında 113.000 veya 129.000 veya daha fazla km dayanabilir.”
Bu durumda Tuketici Raporları, bir binek aracta bir lastiğin yeniden diş atılarak takılmasını onermez. Akıl yurutme, eşit olmamak icin yeniden basma sureci ile ilgilidir. Bir lastik atolyesi, yeni bir lastiğin sağlayabileceği aynı kalibrede lastik uretmeyecektir. Bir lastik fabrikasında uretilen bir lastik, arabaya binmeden once guvenli olduğundan emin olmak icin test edilmiştir. Yeniden aşınmış bir lastik bu kadar sıkı testlere sahip olmayacaktır.
Tuketici Raporları, daha buyuk traktor lastikleri ile bunların genellikle maliyet nedeniyle yeniden kaplandığını not eder. Lastiği değiştirmenin, arabayı cekip lastiği değiştirmek zorunda kalmaktan muhtemelen daha ucuz olacağını unutmayın. Suruculer lastikleri duzenli olarak kontrol etmelidir. Ayrıca her birinin uygun lastik basıncına sahip olduğundan emin olmalıdır. Unutmamalıyız ki bir sedanı, SUV yi veya traktoru yolda tutan en onemli faktorlerden biri lastiklerdir.
Yeniden Diş Acılmış Lastik Nedir?
Aksesuar, Tuning, Parça0 Mesaj
●2 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Teknoloji Forumları
- Otomobil Forumları
- Aksesuar, Tuning, Parça
- Yeniden Diş Acılmış Lastik Nedir?
-
12-09-2022, 01:28:18