Apple, satın aldığınız iceriğe verdiğiniz paranın geri odenmesi icin gecerli bir nedene sahip bir sorununuz varsa iTunes ve App Store geri odeme alma hakkı sunar. Bu hak suresiz değildir. Ancak son 90 gun icinde iTunes ’tan yapılan uygulamalar, kitaplar, filmler ve diğer satın alımlar icin geri odeme alabilirsiniz. Bu yazımızda AppStore ’dan veya iTunes mağazasından satın aldığınız bir iceriğin nasıl geri iade edileceğini ve odediğiniz paranın nasıl geri alınabileceğini anlatacağız.

Bu işlemleri ucretsiz bir film izlemek icin kullanamazsınız. Ancak izleyeceğiniz film acılmazsa, aldığınız uygulama calışmıyorsa veya kazayla bir şey satın aldığınızda, Apple ’dan paranızı geri isteyebilirsiniz.

Apple mağazalarından alınan iceriğin veya uygulamanın para iadesini istemeniz icin makul bir neden gerekir. Aynı zamanda surekli olarak para iadesi talebinde bulunursanız, başarılı olma şansınız oldukca zordur. Bu yuzden gercekten mağdur olduğunuz durumlarda para iadesi istemelisiniz.

iPhone veya iPad ’inizden Geri Odeme Nasıl Alınır?​iPhone veya iPad ’inizden Apple ’a geri odeme isteğinizi gondermek sadece dakikalar alır. Yapacağınız işlemler şunlar:


1- Mail ’i veya iPhone hesabınıza bağlanan e-posta ile kullandığınız Mail uygulamasını acın.
2- Buyuk olasılıkla cok sayıda sonuc iceren “Apple ’dan makbuzunuz” ifadesini arayın.
3- İade etmek istediğiniz oğeleri iceren makbuzu bulmak icin e-postalara dokunun.
4- Cok fazla secenek varsa, e-postanızda uygulama adını veya film adını aramayı deneyin.
5- E-postada, Sorun Bildir bağlantısını tıklayın.
6- Oturum acın ve web uzerinde bir rapor gonderin.

Web ’den bildirmişseniz aynı talimatları izleyin. IPhone, iPad, Mac veya PC ’de de aynı işlemler gecerlidir.