Google Analytics, Google Tag Manager gibi araclarla olcumleme yapabilirsiniz. 3. Parti uygulamalarında ise Hotjar ile kolay bir şekilde olcumleme sağlayabilirsiniz. Sepeti terk eden kullanıcılarınız icin kampanyalar oluşturmaktan cekinmeyiniz. Bu sayede satış hacminizi arttırarak kullanıcıya guven imajı sağlayabilirsiniz.

Sepet terke etme oranını iyileştirmek icin ne yapmalı?​ Sayfanızın hızlı olduğundan emin olunuz. Sayfanızı mobil cihazlara gore dizayn ediniz. Sepette +KDV, +Kargo, bedelini değerlendiriniz. Kullanıcı uye olmadan alışveriş seceneği sununuz. E-Mail ile yeniden pazarlama stratejisi oluşturunuz. Kullanıcının soru sorabileceğini canlı destek oluşturunuz. Ziyaretcileri izleyiniz. Tahmini teslimat tarihi. Re-Marketing ayarlaması sağlayınız. SMS kullanımını arttırınız. Bildirim gonderme ayarlarınızı yapınız. Pop-up gosterimi sağlayınız. İndirme kuponları oluşturunuz. Cerez ayarlarını sağlayınız. (Sepette bulunan urun geri gelen kullanıcının tekrardan sepetinde ekli olması) Farklı odeme yontemleri sununuz. (Kapıda odeme, kredi kartı ile odeme, banka havalesi & EFT) Odeme Kuruluşlarından hizmet alınız. (Ayrıca PayTR gibi bir odeme kuruluşundan hizmet almanız durumunda, bankalara tek tek Sanal Pos başvurusu yapmak gibi zahmetli surecleri de bertaraf ederek, tek bir odeme modulu entegrasyonu ile alıcılarınızın tum kredi kartlarından odeme yapmasını sağlayabilirsiniz. Odeme Hizmetleri firmaları aracılığı ile, alıcılarınız kredi kartı ile tek cekim ve taksitli odemenin yanı sıra, banka kartları ve on odemeli kartlar ile de odemelerini tamamlayabilir, puanlarını alışverişlerde kullanabilirler) Yukarıda bahsettiğimiz 16 madde ile kullanıcıları tekrardan sitenize cekebilir ve urunun satışını gercekleştirebiliriz.