Funding Choices, Etkileşimli Reklamcılık Burosu (IAB) Avrupa'nın Şeffaflık ve Rıza Cercevesi (TCF) v2.0 ile entegre oluyor ve bu , GDPR icin onay toplama surecini standart hale getiriyor. Google'ın cerceveye entegrasyonundan once, yayıncılar bugun yeni IAB Europe TCF 2.0 surumu mesajlarını test etmeye başlayabilir. Bu Avrupa endustri standardı, yayıncıların kişiselleştirilmiş reklam sunumu ve reklam olcumu gibi reklam ekosistemi genelinde şeffaflık ve tutarlılık sağlama gibi diğer amaclar icin kullanıcı onayını toplaması, yonetmesi ve iletmesi icin ortak bir dil sunar.

Funding Choices ile, IAB Europe TCF 2.0 surumu standardını kullanmayı secen yayıncılar, web sitelerinin veya uygulamalarının gorunumune ve tarzına uygun izin mesajları oluşturabilecek, mesajları AB ve Birleşik Krallık bolgelerinde bulunan kullanıcılara gosterebilecek ve iletişim kurabilecektir. reklam ortaklarıyla kullanıcı gizliliği secimleri. Funding Choices, Google Ad Manager ve AdMob ile entegre olduğundan, kullanıcı secimleri yayıncı reklam sunucularımıza otomatik olarak iletilecek ve bunlara saygı duyulacaktır.