İcerik boşlukları rakibinizin sıralama aldığı ama sizin sıralama şansınızın bile olmadığı anahtar kelimeleri bulmanızı sağlar. Bu boşlukları doldurmanız gerekir. İcerik boşluklarını bulmak icin Ahrefs ’in Content Gap aracını kullanabilirsiniz.
Site Explorer > sitenizin alan adı > Content gap Karşınıza cıkan sayfada “But the following target doesn ’t rank for” alanına kendi alan adınızı yazmalısınız. Bir ustte yer alan seceneklere ise rakibinizin alan adlarını girmeli ve “all of the below targets” seceneğini aktif etmelisiniz.
Bu şekilde rapor oluşturduğunuz zaman bircok farklı anahtar kelime onerisiyle karşılaşırsınız. Artık elinizin altında sınırsız bir kaynak olacaktır. Ancak aynı anda tum anahtar kelimeleri hedeflemek mumkun değildir. Bunun icin filtreleme yapmalısınız.
Volume: 500-Max KD: Min-20 Bu filtreleri uyguladıktan sonra sıralama elde edilmesi kolay olan ama aynı zamanda kabul edilebilir bir aranma hacmine sahip anahtar kelimeleri keşfetmiş olursunuz. Bu anahtar kelimeler icerisinden en doğru anahtar kelimeleri secerek bunları şablonda uygun yerlere yerleştirmelisiniz.
Seo'da İcerik Boşluklarının Tespit Edilmesi Nasıl Yapılır ?
Webmaster Tools & Analytics0 Mesaj
●2 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Arama Motorları ve Optimizasyonları
- Google Optimizasyon
- Webmaster Tools & Analytics
- Seo'da İcerik Boşluklarının Tespit Edilmesi Nasıl Yapılır ?
-
02-09-2022, 18:26:47