Maliyet hedeflediğiniz kitleye, pazarlama hedeflerinize ve videonuza gore değişir.

Goruntulu Reklamlar: 0,30 $ Ortalama Goruntuleme Başına Maliyet (CPV).

Arama: 0.10 $ Ortalama Goruntuleme Başına Maliyet (CPV).

Uygun maliyetli kampanyalar yurutun. Reklamverenler, PPC reklamlarında olduğu gibi yalnızca kullanıcılar reklamlarla bağlantı kurmayı sectiğinde odeme yapar. Arama reklamlarından farklı olarak YouTube reklamlarının bir avantajı var: arama reklamları, tum tıklamaları etkleşim olarak kabul eder. TrueView reklam modeli ise izlemeye devam etmeyi etkileşim olarak sayar. Bu şu anlama geliyor: reklamınızı goren ama ”reklamı gec” butonuna basan kullanıcılar icin para odemezsiniz.

Reklamlarınızın Başarısını Olcun YouTube hesabınızdaki Analytics sekmesinde, reklamlarınızı goruntuleyen kişiler hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Bu verilere bakmak, reklamlarınızın başarısı hakkında optimizasyon sureci icin değerli fikirler verir.

Orneğin, şunları oğrenebilirsiniz:

Kullanıcılar YouTube reklamlarınızı ne kadar sure izlediler?

Tam olarak hangi noktalarda reklamı kapatıyorlar?

Analytics sekmesini, reklam modellerinden hangisinin en iyi performansı gosterdiğini belirlemenize yardımcı olmak icin de kullanabilirsiniz. Video kampanya verilerinize daha derine dalmak icin YouTube hesabınızı Google Analytics hesabınıza da bağlayabilirsiniz. Orneğin, YouTube kanalınızdaki sayfalarda; hemen cıkma oranı, sayfa goruntuleme sayısı ve sayfadaki ortalama oturum suresi gibi daha ayrıntılı olcumlere ulaşabilirsiniz.