Otoriter ve yuksek değere sahip web siteleri, reklam alanlarını satmak icin Ad Exchange uzerinden acık arttırmaları başlatırlar. Yalnızca buyuk ajansların katıldığı bu acık arttırmaların satıcılar icin anlamı şudur:
Gecmişte web sitelerinin reklam envanterleri satılamıyor ya da hak ettikleri değerin cok altında satılıyorlardı. Cunku bir regulator gorevi goren ‘ ’reklamcılık borsası ’ ’ yoktu. Ad Exchange, reklam gosterim alanlarını satanların daha yuksek kar elde etmesini sağlıyor. Reklam alanlarını satan web sitesi sahipleri, daha geniş bir ‘ ’reklam veren ’ ’ kitlesine ulaşma şansı yakalıyor. Ustelik satıcılar sitelerinde hangi şirket ya da ajansların reklam verebileceğine karar verebiliyorlar. Bu da surec uzerinde maksimum kontrol sahibi olmalarını sağlıyor. Satıcılar surecle ilgili son derece kolay takip edilebilir raporlama sistemlerinden faydalanıyor.
Satıcılar İcin Ad Exchange Avantajları
Programatik0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Arama Motorları ve Optimizasyonları
- Google Adsense
- Programatik
- Satıcılar İcin Ad Exchange Avantajları
-
02-09-2022, 07:16:33