Reklamcılıkta başarıya ulaşmanın en iyi yolu doğru hedefleme adımlarını uygulamak. Artık bunu biliyoruz. Peki, hedefleme konusunda Ad Exchance reklam verenlere ya da yayıncılara neler sunuyor? Hemen soyleyelim: Yeni nesil ve fonksiyonel algoritmalar! Ad Exchange kullanarak on hedefleme, kitle hedefleme, anlamsal hedefleme gibi ceşitli stratejilerden yararlanabilirsiniz. Daha yakından inceleyelim:

On Hedefleme – Bu, gercek zamanlı teklifin on secimi icin farklı olcutler getirmeyi icerir. Reklam envanterinin, mobil cihazların, ulkelerin ve dillerin bazı bolumleri bu belgeye dahil edilebilir veya haric tutulabilir. Kitle Hedefleme – Reklamı hedef gruba uyarlamak icin sosyal demografik veriler veya kullanıcıların arama niyetleri gibi farklı ozellikler kullanılır. İceriğe Dayalı Hedefleme – Burada amac, reklamın iceriğini iceriğe (siteye) uyarlamaktır. Anlamsal Hedefleme – İcerik, sık kullanılan arama terimleri veya arama eğilimleri gibi diğer verilere uyarlanırlar. Sosyal ve CRM Hedefleme – Sosyal ağlardaki kullanıcı profilleri, bir CRM sistemindeki muşteri veritabanları gibi bir veri tabanı olarak kullanılır. Yeniden Hedefleme – Bir kullanıcı bir siteyi birkac kez ziyaret ettiğinde, reklam iceriği ikinci kez buna gore optimize edilir. Bu sayede reklamcılık sureclerinde daha kaliteli bir reklam gosterim sureci yonetilirken, yuksek değere sahip reklam alanları maksimum kazanc ile satılmış olur.