Ad, Ad Manager'da hedefleme secici ve diğer yerlerde gosterilen addır. Ad, Ad Manager kullanıcılarının reklam biriminin neyi temsil ettiğini anlayabilmesi icin acıklayıcı olmalıdır. Kod, reklam biriminin reklam etiketlerinde kullanılan karakter dizesidir. Kodlar en fazla 100 karakter olabilir ve buyuk/kucuk harfe duyarlıdır. Yalnızca harf, rakam, alt cizgi, tire, nokta, yıldız işareti, unlem, sol koşeli ayrac, ust uste iki nokta, eğik cizgi ve parantez işaretleri kullanılabilir.
Not: CMY etiketlerinde alt ve ust ağ kodları virgulle ayrılabilir. Kod dizeleri aynı seviyede benzersiz olmalıdır ancak bu dizeler Ad Exchange reklam birimleri değilse farklı reklam birimi seviyelerinde yeniden kullanılabilir. Ad Exchange reklam birimi kodu, hiyerarşinin herhangi bir yerinde aynı olamaz.
Ornek
Farklı bolumleri olan bir haber siteniz var ve her bolumun bir ana sayfası mevcut.
"mysite_main" reklam biriminin alt oğesi icin "homepage" olarak bir reklam birimi kodu tanımlayabilirsiniz. Daha sonra "homepage" dizesini "mysite_travel" reklam biriminin altında reklam birimi kodu icin yeniden kullanabilirsiniz. Mumkun olduğunda, reklam operasyonları ekibinizle birlikte calışarak bunun reklam birimleri icin kod tanımlamanın en iyi yolu olduğunu doğrulayın.