Bazı reklam boyutlarında rekabetin artmasına yardımcı olmak uzere bir reklam alanının icinde gorunmesi icin bir metin reklamı veya benzer boyutlu bir goruntulu reklam kullanabiliriz. Boyle bir durumda, gerekiyorsa benzer reklamın boyutu değiştirilir (gelişmiş goruntuleme teknikleri kullanılarak) ve daha sonra reklam alanında sunulur.

Yeni reklam boyutunun reklam alanının tam genişliği veya yuksekliğiyle eşleşmesi gerekmez. Reklam sıkıştırmayı kullanarak reklam alanlarını hangi reklam oğesi boyutlarının dolduracağını kontrol edebilirsiniz

Bazı reklam alanları, otomatik olarak bir cihazda izin verilen maksimum değer kadar genişletilir. Reklam alanı genişletme, hÂlihazırda mobil web'de dolgu goruntulu reklam ve yayın dışı video reklam alanlarına uygulanabilir. Gerekirse reklam alanı genişletme ozelliğini kapatabilirsiniz.