Şu anda hedeflemede kullanılmayan bir segmenti hedefliyorsanız bu segmentte yayının gecerlilik kazanması 24 saati bulabilir. Ancak bu sure daha buyuk listeler icin daha uzun olabilir. Yayınlanan herhangi bir satır oğesi tarafından hedeflenmeyen segmentler, performansla ilgili nedenlerden dolayı sistemlerimizden gecici olarak kaldırılır.

Segmentin, reklam sunucuları tarafından hedeflenebilir hÂle gelmesi icin son 30 gunde etkin olan en az 100 uyesi olmalıdır. Sistemlerimiz bir cerez listesiyle ilişkili etkin kullanıcıların sayısını tahmin etmek icin istatistiksel modelleme kullandığından, daha kucuk listeler icin reklamları gosterme eşiği 150 kullanıcıya kadar cıkabilir. Liste ne kadar kucuk olursa tahminlerimizin sapması o kadar artar. Bu nedenle, istenen istatistiksel eşik karşılanmadan once daha fazla veri biriktirmemiz gerekir.

Segment boyutunu belirlemek icin:

Google Ad Manager'da oturum acın. Envanter Kitle'yi tıklayın. Tabloda kitle segmentinizi bulmak icin filtreler kullanın ve Toplam boyut sutun değerinin en az 100 olduğundan emin olun.