Reklamverenleriniz, kitlenizin bir bolumunun web sitenizin iceriğinden farklı konularla ilgilendiğini biliyorsa reklamverenlerin reklamlarını daha belirgin bir kitleye hedeflemek icin ucuncu taraf segmentleri kullanmak isteyebilirsiniz. Ucuncu taraf segmentleri, ucuncu taraf veri sağlayıcısından satın aldığınız, ziyaretcilerinize yonelik demografik bilgilerle eşleşen cerezlerin listeleridir.
Spor haberleri iceren bir web sitenizin olduğunu varsayalım. Reklamverenlerinizden biri, kitlenizin bir bolumunun yeni bir sedan almak icin pazarda olabileceğini biliyor. Ucuncu taraflardan, yeni bir araba satın almak uzere olan uyelerin bulunduğu bir kitle segmenti satın alabilir ve satır oğelerini bu segmente hedefleyebilirsiniz.
Bunu yapmak icin once Google Marketing Platform temsilcinizle ve ucuncu tarafla iş birliği yaparak segmentlere erişim elde etmeniz gerekecektir. Daha sonra, bu sağlayıcı tarafından sunulan segmentleri onaylayabilirsiniz.
Google Adx Ucuncu Taraf Segmentlerini Onaylama
AdX0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Arama Motorları ve Optimizasyonları
- Google Adsense
- AdX
- Google Adx Ucuncu Taraf Segmentlerini Onaylama
-
02-09-2022, 06:48:55