Kitle segmentlerinin her bir uyesi, bir kullanıcının cihazıyla ilişkili kitle tanımlayıcısını temsil eder. Kitle segmentinize uye eklendikce Ad Manager'da Envanter Kitle segmentleri'ni tıklayarak, segmenti oluşturan kitle tanımlayıcılarının bir dokumunu gorebilirsiniz.
Tum kitle segmentlerinin listelendiği tablodaki şu sutunlar, kitle segmenti uye bileşimi ile ilgili bilgileri gosterir:
Toplam boyut: Şu anda segmentte bulunan uyelerin sayısı. Mobil web boyutu: Segmenti oluşturan mobil web kullanıcılarının sayısı. Reklam kimliği boyutu: Segmenti oluşturan Android uygulaması kullanıcılarının (Reklam Kimliği (AdID) ile tanımlanır) sayısı. IDFA boyutu: Segmenti oluşturan iOS uygulaması kullanıcılarının (IDFA ile tanımlanır) sayısı. PPID boyutu: Segmenti oluşturan kullanıcıların (yayıncı tarafından sağlanan tanımlayıcı (PPID) ile tanımlanır) sayısı. Unutulmaması gereken birkac nokta
Bu toplam sayılar her gun, gun boyunca duzenli olarak guncellenir. Mobil web, Reklam kimliği, IDFA ve PPID boyutu değerleri ilk iki basamağa yuvarlanır (orneğin "22.382" yerine "22.000") ve herhangi bir kategoride 50'den az uye varsa Ad Manager'da 0 gosterilir. Bir kitle segmentinin toplam boyutu, reklam sunmaya uygun olabilmesi icin en az 100 olmalıdır. Segmentin toplam boyutunu tahmin etmek icin istatistiksel modelleme ve ornekleme kullanıldığından, gosterilen boyut yuklenen tanımlayıcıların sayısı ile tam olarak eşleşmeyebilir. Kucuk kitle segmentlerinde model tahminleri icin daha yuksek sapma soz konusu olduğundan en az 150 uye iceren listelerin kullanılması onerilir. Her kitle segmentinin boyutu 30 dakikada bir guncellenir ancak guncellemenin Ad Manager'da gorunmesi 48 saati bulabilir. "Toplam boyut"; "Mobil web boyutu", "Reklam kimliği boyutu", "IDFA boyutu" ve "PPID boyutu"nun toplamı olmayabilir. Bunun nedeni "Mobil web", "Reklam kimliği" ve "IDFA" boyut değerlerinin yuvarlanması ancak "Toplam boyut" değerinin yuvarlanmamasıdır. Ayrıca, bu kullanıcılardan bazıları zaten başka metriklerde sayılmış olabilir ve “Toplam boyut” bunları iki kez saymaz. Orneğin, bir mobil web kullanıcısı PPID'yle de tanımlanmışsa "Toplam boyut" altında yalnızca bir kez sayılır. "Toplam boyut" ve yukarıdaki diğer segment boyutları, farklı hatlar tarafından guncellenir. Bu nedenle, her hattın farklı yenileme zamanları ve gecikmeleri olabileceği icin Ad Manager kullanıcı arayuzunde bu sayılar arasında farklılıklar gorebilirsiniz. Ucuncu taraf kitle segmentleri'nde, "Toplam boyut" değeri segmentte kac tanımlayıcının sağlandığını gosterir ancak her zaman segmentten elde edeceğiniz benzersiz gosterimlerin toplam miktarını yansıtmayabilir. Bunun nedeni, bazı tanımlayıcıların eski olması veya başka bir ulkede bulunması olabilir.
Google Adx Kitle Segmenti Bileşimi
AdX0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Arama Motorları ve Optimizasyonları
- Google Adsense
- AdX
- Google Adx Kitle Segmenti Bileşimi
-
02-09-2022, 06:47:35