Video reklamlar, kullanıcıların deneyimine ve zamanına saygılı bir ortamda sunulmalıdır:

Yayın ici reklamlar icin video iceriğinin toplam suresi video reklamların toplam suresinden fazla olmalıdır. Oyunlardaki reklamlar dahil olmak uzere yayın ici olmayan video reklamlar soz konusu olduğunda, kullanıcıların gorduğu icerik miktarı geciş reklamlarının toplam suresinden fazla olmalıdır. Reklamlar ekranın alt kısmında otomatik olarak oynatılmamalı veya imlecle uzerine gelindiğinde oynatılmamalıdır. Otomatik oynatmaya yalnızca reklam biriminin en az %50'si gorunur olduğunda izin verilir: masaustu cihazlar icin 1024x768, mobil cihazlar icin 360x600 boyutunda bir goruntu alanında. Herhangi bir zamanda en fazla bir video reklam yerleşimi oynatılabilir. Sabit bir video oynatıcıda (ekranda sabit bir konumda kalan video oynatıcı) video reklam yerleşimleri icin ek politikalar uygulanır: Sabit video oynatıcı, sabit olmayan bir sayfa ici video oynatıcı olarak calışmalıdır. Sayfa ici video oynatıcıda yer alan video, kullanıcı sayfayı kaydırdığında sabit video oynatıcıya gecmeli ve kullanıcı sayfada kaydırarak gezinirken gorunur kalmalıdır. Sayfa ici video oynatıcı, sabit video oynatıcıya gecmeden once sayfada tamamen goruntulenebilir olmalıdır. Sabit video oynatıcının sayfa ici video reklam iceriği, sayfa ici reklam iceriği, sayfa ici icerik veya sayfa ici gezinmeyle cakıştığı birden fazla kenar varsa sabit video oynatıcıda kapatma ozelliği bulunmak zorundadır. Kapatma ozelliği, kullanıcının video uzerine gelmesine veya videoya dokunmasına gerek kalmadan gorunur olmalıdır.